@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av thecellabration: frank iero (ex mcr) släppte ett album med sitt band death spells som är jättebra och liksom det var amazing enough och sedan släppte mcr preorders för black parade 10th anniversary release och jag förbeställde och fick en nedladdning av the five of us are dying aka första versionen av welcome to the black parade och lyssnar på den på repeat just nu jag är för emo för allt detta Började skrika när jag såg att de släppt albumet, what a time to be alive alltså
29 jul, 2016 20:53 |
|
thecellabration
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Började skrika när jag såg att de släppt albumet, what a time to be alive alltså indeed omg 29 jul, 2016 21:37 |
|
skogsvarelser
Elev |
rooibos teaser är sååå otroligt gott måste vara godaste teet jag nånsin druckit, seriöst testa det
es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie? 29 jul, 2016 22:06 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 29 jul, 2016 23:11 |
|
Beben
Elev |
Ska starta om min telefon nu och är så nervös adnpasnp bcs den fuckar upp väldigt mycket nu och senaste gången den gjorde det och jag startade om den var jag tvungen att få en ny telefon och I'm just scared asffgkl
update: allt finns kvar förutom mina sms så xD I guess it's okay xD 29 jul, 2016 23:57 |
|
Frivolt
Elev |
30 jul, 2016 01:14 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Jag har blivit så dålig på att somna om när jag har vaknat.. och jag vaknar alldeles för tidigt, efter bara några få timmars sömn. What's up with that..?
30 jul, 2016 06:24 |
|
Borttagen
|
Har hittat ett nytt ställe jag vill bo på. Har typ 7 års kötid där (vilket är mycket i sig, samt ger förtur i deras system) och det är en liten håla! Det finns SKOG! Och cykelavstånd till HAVET! Just nu är en trea ute och jag är så sugen, finns liten trädgård t o m
Har räknat på hyran, det är nemas problemas. Dessutom är jag på väg att byta jobb och hyresvärd vill ha referens till arbetsgivaren och jag tror inte min nuvarande chef vill ge referenser eftersom jag ska "svika" dom 30 jul, 2016 09:49 |
|
Asked Calmly
Elev |
30 jul, 2016 15:38 |
|
Beben
Elev |
Okej, någon smart person som kanske vet vad detta beror på? XD
Jag får inte igång mitt Sims 3 på datorn, det står att jag ska stoppa in skivan till spelet men det är redan i (har rätt skiva också). Vi uppdaterade datorn till Windows 10 igår, kan det bero på det? Vi har inte sartat om datorn efter uppdateringen. Vet någon om det finns något sätt att lösa detta på? (Skriver här bcs kan ingenting om datorer och är spelsugen af XD) 30 jul, 2016 15:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen