@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fjalar
Elev |
Jag hörde precis den här och blev plötsligt lite peppad för liseberg ändå! 29 jul, 2016 07:44 |
|
Klaestron
Elev |
29 jul, 2016 15:40 |
|
Borttagen
|
Idag på busshållsplatsen var det någon som lämnat en genomskinlig, trasig förpackning fylld med råa kycklingbröst. Det satt SÅ mycket flugor inuti och runtom. Så jävla vidrigt! x(
29 jul, 2016 17:37 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Najs! Peta på mig om du vill ses. Jag hhar grå byxor, lös vit skjorta och blå väst på mig, och håret i en fläta, säg hej om du ser mig! ^^ ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 29 jul, 2016 18:42 |
|
thecellabration
Elev |
frank iero (ex mcr) släppte ett album med sitt band death spells som är jättebra och liksom det var amazing enough
och sedan släppte mcr preorders för black parade 10th anniversary release och jag förbeställde och fick en nedladdning av the five of us are dying aka första versionen av welcome to the black parade och lyssnar på den på repeat just nu jag är för emo för allt detta 29 jul, 2016 18:57 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av AuroraAlexius: Najs! Peta på mig om du vill ses. Jag hhar grå byxor, lös vit skjorta och blå väst på mig, och håret i en fläta, säg hej om du ser mig! ^^ Ska hålla utkik! Har själv captain America tröja, jeans och utsläppt blont hår
29 jul, 2016 19:02 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av AuroraAlexius: Najs! Peta på mig om du vill ses. Jag hhar grå byxor, lös vit skjorta och blå väst på mig, och håret i en fläta, säg hej om du ser mig! ^^ Ska hålla utkik! Har själv captain America tröja, jeans och utsläppt blont hår Hälsa varandra från mig med xD Så tar jag och träffar Amanda på söndag "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 29 jul, 2016 19:06 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Skrivet av AuroraAlexius: Najs! Peta på mig om du vill ses. Jag hhar grå byxor, lös vit skjorta och blå väst på mig, och håret i en fläta, säg hej om du ser mig! ^^ Ska hålla utkik! Har själv captain America tröja, jeans och utsläppt blont hår Hälsa varandra från mig med xD Så tar jag och träffar Amanda på söndag Just nu sitter jag och kikar på när folk leker djungeltelegrafen
29 jul, 2016 19:10 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Skrivet av AuroraAlexius: Najs! Peta på mig om du vill ses. Jag hhar grå byxor, lös vit skjorta och blå väst på mig, och håret i en fläta, säg hej om du ser mig! ^^ Ska hålla utkik! Har själv captain America tröja, jeans och utsläppt blont hår Hälsa varandra från mig med xD Så tar jag och träffar Amanda på söndag Just nu sitter jag och kikar på när folk leker djungeltelegrafen Jag sitter och spelar munchkin i zengarden ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 29 jul, 2016 19:25 |
|
Frivolt
Elev |
FICK JUST ETT MEJL OM ATT SF BOKHANDELN HAR SKICKAT MIN THE CURSED CHILD!!!!!
DLFKSÖFLKÄSDÖLFKAÄSDÖLFKA KANINTEVÄNTA!!! OCHKANINTEANDASOKEJ? OVERANDOUTBYE 29 jul, 2016 19:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen