@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Signe tha toast
Elev |
Skrivet av Frivolt: *anmäler mig som frivillig*När 1D kommer tillbaka kommer jag inte ha någon att gå med :, ( buhu
28 jul, 2016 18:32 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Frivolt: GÅ MED MIIIIGGG!!!När 1D kommer tillbaka kommer jag inte ha någon att gå med :, ( buhu 28 jul, 2016 18:56 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: GÅ MED MIIIIGGG!!! När 1D kommer tillbaka kommer jag inte ha någon att gå med :, ( buhu FUNDERADE PÅ ATT GÅ MED DIG OCH fakeliampayne !!!!! Men är ni bra på det där att få early entry biljetter? :O Signe tha toast Wohooo 28 jul, 2016 19:05 |
|
Borttagen
|
ska skriva ett fint brev till Albus Dumbledore (flaskpost)
28 jul, 2016 19:34 |
|
introvertsaxofonist
Elev |
Gjorde precis en jättegod smoothie, liiite för mycket mynta i bara..
"If you stand for equality, then you're a feminist. Sorry to tell you." - Emma Watson 28 jul, 2016 19:35 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Frivolt: WTF det släpps väl inte biljetter på minst ett år? XDSkrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: GÅ MED MIIIIGGG!!! När 1D kommer tillbaka kommer jag inte ha någon att gå med :, ( buhu FUNDERADE PÅ ATT GÅ MED DIG OCH fakeliampayne !!!!! Men är ni bra på det där att få early entry biljetter? :O Signe tha toast Wohooo Och Nope BAHAHAHA. Ska kanske gå på 5h och har inte köpt biljetter än, de har varit ute i typ en månad lol XD XD 28 jul, 2016 19:50 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Beben: hahahha nejdå xD tänkte bara när det väl är dags xD Skrivet av Frivolt: WTF det släpps väl inte biljetter på minst ett år? XDSkrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: GÅ MED MIIIIGGG!!! När 1D kommer tillbaka kommer jag inte ha någon att gå med :, ( buhu FUNDERADE PÅ ATT GÅ MED DIG OCH fakeliampayne !!!!! Men är ni bra på det där att få early entry biljetter? :O Signe tha toast Wohooo Och Nope BAHAHAHA. Ska kanske gå på 5h och har inte köpt biljetter än, de har varit ute i typ en månad lol XD XD Hahahaha well ibland så kan det ju finnas biljetter ett tag framöver xD 28 jul, 2016 19:53 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Frivolt: Fick panik där för en sekund XD Skrivet av Beben: hahahha nejdå xD tänkte bara när det väl är dags xD Skrivet av Frivolt: WTF det släpps väl inte biljetter på minst ett år? XDSkrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: GÅ MED MIIIIGGG!!! När 1D kommer tillbaka kommer jag inte ha någon att gå med :, ( buhu FUNDERADE PÅ ATT GÅ MED DIG OCH fakeliampayne !!!!! Men är ni bra på det där att få early entry biljetter? :O Signe tha toast Wohooo Och Nope BAHAHAHA. Ska kanske gå på 5h och har inte köpt biljetter än, de har varit ute i typ en månad lol XD XD Hahahaha well ibland så kan det ju finnas biljetter ett tag framöver xD Well om jag har pengar för det så brukar det gå ganska snabbt haha XD 28 jul, 2016 19:58 |
|
Frivolt
Elev |
Beben Hahaha xD Well det e nog inte ens klart när de är tillbaka och var de kommer åka xD
Haha låter bra ;p 28 jul, 2016 21:00 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
28 jul, 2016 21:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen