@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Något geni jag delar hus med körde just igång tvättmaskinen som ligger vägg i vägg med mitt rum. Som om jag inte redan har svårt nog att sova ändå
28 jul, 2016 00:24 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Obliviate_: Kan nån här förklara en sak för mig ang Pokemon Go och gym? Det beror på vad det är du vill veta, haha. om du sätter in en pokemon på ett gym o den får stryk , dör den då elr får du tbx den? Vet att man har massa revive o något annat så man kan pigga om dom om dom är skadade men ja ._. Also, hur tränar man pokemon? Hur man slåss fattar jag men har inte vågat bcause jag vill inte att mina få starka ska dö xD elr ja, starka o starka. starkaste är typ 500 cp. Ifall din Pokémon blir besegrad så svimmar den, precis som i serien. Men du har fortfarande kvar den i ditt Pokédex och som en Pokémon, du behöver bara använda Revive grejen från din ryggsäck så är den upp på fötter igen c: Ifall den inte är avsvimmad utan bara skadad så använder du sprejen ^-^
28 jul, 2016 00:39 |
|
Hedwig96
Elev |
alltså varför får jag jätteofta ramdom meddelanden från massa olika killar jag knappt känner?? Förstår inte....
28 jul, 2016 01:20 |
|
Klaestron
Elev |
28 jul, 2016 05:57 |
|
Fellrendión
Elev |
28 jul, 2016 15:25 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Jag förstår inte varför det måste finnas politik på anslagstavlan. Speaking of anslagstavlan, var det du som la upp "Gotta catch em all"? xD
28 jul, 2016 15:32 |
|
Frivolt
Elev |
När 1D kommer tillbaka kommer jag inte ha någon att gå med :, ( buhu
28 jul, 2016 17:02 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Fellrendión: Jag förstår inte varför det måste finnas politik på anslagstavlan. Speaking of anslagstavlan, var det du som la upp "Gotta catch em all"? xD Självklart XD
28 jul, 2016 17:57 |
|
Borttagen
|
Jag har The cursed child.
Jag har The cursed child! Jag har The cursed child!! Och världens bästa mamma som kunde köpa den åt mig i förtid!! Ursäkta mig, jag ska bara gå och läsa om den!! Den är helt totally awesome!!!!♥ 28 jul, 2016 17:58 |
|
potterflicka
Elev |
Jag är hungrig.
28 jul, 2016 18:32 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen