Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22708 22709 22710 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Jag mår så dåligt av mitt jobb men ingen tar mig på allvar Har konstant panikångest. Fy fan! Kan man få ändrade arbetsuppgifter p g a sånt? Jag vill försöka deala med mina kollegor att vi kan turas om, det känns så taskigt att jag ska få dra det lasset ensam Alla kan ju det och har befogenhet, jah fattar inte varför de prackade på mig ALLT.


Försök förhandla med dina kollegor som sagt. That being said, kom ihåg att folk inte är arga på dig som individ utan på hela systemet. Jag vet hur det är, har fått ta massa skit både från patienter o anhöriga, även om vissa har kommit tbx i efterhand och bah "Du det är inte dig jag är arg på egentligen jag vet att ni gör det ni kan.". Men mår du så dåligt av det tkr jag absolut dina kollegor borde försöka hjälpa dig.


Tack!

Jag försöker tänka så men jag är nog inte riktigt psykiskt stabil för en såpass intensiv social uppgift inom vården. Kortare tillfällen som kanske någon halvdag då och då och att avlösa för lunch kan jag hantera, att liksom kunna varva det med att sitta ensam på mitt kontor och göra pappersarbete. Men på heltid dag ut och dag in är för mycket för mig.

27 jul, 2016 12:23

AuroraAlexius
Elev

Avatar


Skrivet av Klaestron:
På fredag blir det närcon efter jobbet!


Kul! Jag kommer också vara där, åker idag ^^ (Tror vi sågs på HP-meetupen förra året?)

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

27 jul, 2016 13:19

thecellabration
Elev

Avatar


min favoritgrej någonsin i hela världen är att lyssna på musik i nya hörlurar LJUDET ÄR SÅ BRA

27 jul, 2016 13:42

Magic Dragon
Elev

Avatar


Hoppas så mycket på att jag kommer få jobbet

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette4.wikia.nocookie.net%2Fharrypotter%2Fimages%2Fb%2Fb8%2FBlind_dragon.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20140814040525

27 jul, 2016 13:54

Klaestron
Elev

Avatar


Skrivet av AuroraAlexius:
Skrivet av Klaestron:
På fredag blir det närcon efter jobbet!


Kul! Jag kommer också vara där, åker idag ^^ (Tror vi sågs på HP-meetupen förra året?)

Ja det gjorde vi! Missar meetupen i år, jobbar 8-20.30 på lördag men vi kanske kan ses en sväng ändå? Slutar 15 på jobbet så kommer upp efter det

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

27 jul, 2016 14:14

AuroraAlexius
Elev

Avatar


Skrivet av Klaestron:
Skrivet av AuroraAlexius:
Skrivet av Klaestron:
På fredag blir det närcon efter jobbet!


Kul! Jag kommer också vara där, åker idag ^^ (Tror vi sågs på HP-meetupen förra året?)

Ja det gjorde vi! Missar meetupen i år, jobbar 8-20.30 på lördag men vi kanske kan ses en sväng ändå? Slutar 15 på jobbet så kommer upp efter det

Aw, typiskt Absolut, det vore trevligt! ^^

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

27 jul, 2016 14:30

Borttagen

Avatar


är hungrig men min mammas kompis är här så kan inte göra mat :^((

27 jul, 2016 16:25

Frivolt
Elev

Avatar


SKA SE MOLLY SANDEN IKVÄLL


ÄR SÅ TAGGAD!!!!!

27 jul, 2016 16:37

Borttagen

Avatar


Är så, så glad och stolt över min inspiration och queen Kat McNamara som äntligen nått en miljon följare på instagram ♥

27 jul, 2016 16:42

Borttagen

Avatar


vet inte om jag ska ta bussen till centrum eller min Skateboard/longboard...

27 jul, 2016 17:04

1 2 3 ... 22708 22709 22710 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.