@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag fick en gratis glass av hotellet pga de visste att jag fyllde år (men inte at first då fick min (tvilling)bror ett kort men inte jag???) & det var tre servitörer som kom ut med den & de sjöng & de fick alla i närheten dvs de i restaurangen + de i baren att sjunga med and i just??? d var så stelt euw men d var ändå lite gulligt så?? och en av dem ba "don't be shy" och så fick jag en gratis cappuccino så det var ganska bra ändå
(lmao förutom att clara glömde min födelsedag för andra året i rad??? tack bästis) (+ att den gulliga servitören ej jobbade idag 26 jul, 2016 00:38 |
|
Fjalar
Elev |
Saknar lukten av myggmedel.
26 jul, 2016 03:26 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Celebikai: HALLÅ loggar in här för första gången på evigheter!!!!! var jätteaktiv 2011-2013 Hur känns det att vara tillbaka?
26 jul, 2016 05:47 |
|
Beben
Elev |
26 jul, 2016 08:24 |
|
Frivolt
Elev |
Idag vill jag bara sitta i ett mörkt rum , se skräckfilmer och höra hur det ösregnar och åskar ute!
Men nä det är sommar, ljust, saknar internet, saknar mörkt rum och inte fan ösregnar eller åskar det heller! Bleh 26 jul, 2016 11:39 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Celebikai: HALLÅ loggar in här för första gången på evigheter!!!!! var jätteaktiv 2011-2013 Hur känns det att vara tillbaka? som att komma hem ![]()
26 jul, 2016 12:12 |
|
Klaestron
Elev |
26 jul, 2016 15:30 |
|
Hedwig96
Elev |
Alltså jag vet inte hur jag ska orka fortsätta studera. Vill bli kvar och jobba på mitt sommarjobb
Bra tider, bästa människorna och ledig varannan vecka (första dagen ledig den här veckan och längtar redan tillbaka) Struntar i att internet knappt funkar ombord stunderna där är guldvärda 26 jul, 2016 16:41 |
|
introvertsaxofonist
Elev |
Ska bjuda kusinen på vegetarisk tacos om en stund =)
"If you stand for equality, then you're a feminist. Sorry to tell you." - Emma Watson 26 jul, 2016 17:00 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Frivolt: Idag vill jag bara sitta i ett mörkt rum , se skräckfilmer och höra hur det ösregnar och åskar ute! Men nä det är sommar, ljust, saknar internet, saknar mörkt rum och inte fan ösregnar eller åskar det heller! Bleh Och rainymood verkar inte funka just nu? : / 26 jul, 2016 17:24 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen