@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
25 jul, 2016 19:58 |
|
introvertsaxofonist
Elev |
Vår lägenhet är som en bastu, så nu har vi åkt hem till svärföräldrarna och ska vara i deras källare inatt.
"If you stand for equality, then you're a feminist. Sorry to tell you." - Emma Watson 25 jul, 2016 20:24 |
|
LIA15
Elev |
Jag smääälteer, det är så varmt...
25 jul, 2016 21:34 |
|
Borttagen
|
Jag har promenerat över en mil idag
25 jul, 2016 21:55 |
|
liuns
Elev |
?
25 jul, 2016 22:21 |
|
potterflicka
Elev |
Det är för varmt :-(
25 jul, 2016 22:40 |
|
Borttagen
|
Jag har en kollega som hämtar kaffe och köper choklad till mig. Mitt lilla ljus i mörkret! ♥ Han är allt-i-allo och fixar med allt möjligt. Och jättetrevlig och sympatisk! Jag såg på hans facebook-sida att han är hetero
(ja, jag blir kär i alla som hämtar kaffe och köper choklad till mig... hett tips!) 25 jul, 2016 22:41 |
|
Fjalar
Elev |
Jag ska följa med en vän och hennes familj till Liseberg på fredag och upptäckte nyss att Winnerbäck ska spela där då! Så himla mys!!
25 jul, 2016 23:16 |
|
Celebikai
Elev |
HALLÅ
loggar in här för första gången på evigheter!!!!! var jätteaktiv 2011-2013 ![]()
25 jul, 2016 23:32 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Fråga, av ren nyfikenhet: Har du som läser det här känt dig lycklig en längre period i livet? Jag har minsann känt mej lycklig hur länge som helst. Har förstås funnits perioder som inte har varit bra. Men allt som oftast känner jag mej så lycklig av alla de små sakerna i livet att jag ibland faktiskt undrar hur de kan vara så bra.. Hur är det med dej själv då? 26 jul, 2016 00:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen