@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av AuroraAlexius: Provar lite olika steampunk-outfits till närcon, och känner mig så jäkla snygg! Tror nog jag ska börja använda vissa av delarna till vardags när det börjar bli lite mer höst (kommer svettas ihjäl på närcon, men det får det vara värt!) BILDDDDDD ÄLSKAR STEAMPUNK
25 jul, 2016 12:34 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
25 jul, 2016 12:46 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av AuroraAlexius: Provar lite olika steampunk-outfits till närcon, och känner mig så jäkla snygg! Tror nog jag ska börja använda vissa av delarna till vardags när det börjar bli lite mer höst (kommer svettas ihjäl på närcon, men det får det vara värt!) BILDDDDDD ÄLSKAR STEAMPUNK Påminn mig efter närcon! För ska se till att fixa några bra bilder då ^^ (Eller imorgon, kommer nog prova allt då inför min kille innan jag packar ner det, kan be honom fota mig!) ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 25 jul, 2016 12:46 |
|
fakeliampayne
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Neeej vad avundsjuk jag är, min familj bor där men kommer antagligen inte kunna åka dit på flera år Idag är det 89 dagar kvar tills jag ska åka till Dallas!!! ![]()
25 jul, 2016 13:29 |
|
Frivolt
Elev |
Har så otroligt tråkigt x( x( vill egentligen bara hem nu (till stan, är i stugan nu) men där är min syster och hennes familj (2 barn på 6 och 4 år) och jag orkar inte umgås med dom!
Har inget att göra...... 25 jul, 2016 13:38 |
|
fearless
Elev |
Klippte nyss en stor bit av håret, och har nu till axlarna! Har velat klippa kort i kanske två år nu, men har aldrig vågat ta steget. Nu är det kort och jag älskar det!
25 jul, 2016 15:41 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av fakeliampayne: Jag har fyra kusiner, en morbror, min förra (ingifta) moster och min morbrors nys flickvän (typ min nya moster) i Dallas. Jag har bara träffat min äldsta kusin morbror och förra moster e gång då jag var typ tre år. Så det ska bli kul!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: Neeej vad avundsjuk jag är, min familj bor där men kommer antagligen inte kunna åka dit på flera år Idag är det 89 dagar kvar tills jag ska åka till Dallas!!! 25 jul, 2016 16:35 |
|
Klaestron
Elev |
25 jul, 2016 16:37 |
|
fakeliampayne
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Ja, hoppas det verkligen, lycka till! Skrivet av fakeliampayne: Jag har fyra kusiner, en morbror, min förra (ingifta) moster och min morbrors nys flickvän (typ min nya moster) i Dallas. Jag har bara träffat min äldsta kusin morbror och förra moster e gång då jag var typ tre år. Så det ska bli kul!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Neeej vad avundsjuk jag är, min familj bor där men kommer antagligen inte kunna åka dit på flera år Idag är det 89 dagar kvar tills jag ska åka till Dallas!!! ![]()
25 jul, 2016 16:44 |
|
Borttagen
|
Är det någon mer på mugglis som gillar bts? Som är lika besatt som jag? För i såna fall kan ni väl uggla mig, för jag måste ha någon att fangirla med just nu
25 jul, 2016 17:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen