@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: de flesta småbarn är väl lyckliga pga de vet ej så mycket om världen så i guess so Fråga, av ren nyfikenhet: Har du som läser det här känt dig lycklig en längre period i livet? 25 jul, 2016 00:52 |
|
Holytail
Elev |
25 jul, 2016 01:27 |
|
introvertsaxofonist
Elev |
Semester!
"If you stand for equality, then you're a feminist. Sorry to tell you." - Emma Watson 25 jul, 2016 08:16 |
|
Beben
Elev |
25 jul, 2016 09:54 |
|
fakeliampayne
Elev |
25 jul, 2016 10:21 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av LauraTree: Har varit typ lycklig i juni och juli i år och för mig är det en längre period, men vet ju inte riktigt hur du menar. Inte så att jag alltid skrattar och ler, men så att livet känns bra helt enkelt?Fråga, av ren nyfikenhet: Har du som läser det här känt dig lycklig en längre period i livet? another day, another slay 25 jul, 2016 10:56 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Minihäst: Ja det var väl så jag menade, valde också att inte definiera lycka för att se hur ni andra tolkade att vara lycklig. Wikipedia säger "känsla av varaktigt välbehag", och det verkar ju överensstämma hyfsat med din tolkning. Skrivet av LauraTree: Har varit typ lycklig i juni och juli i år och för mig är det en längre period, men vet ju inte riktigt hur du menar. Inte så att jag alltid skrattar och ler, men så att livet känns bra helt enkelt? Fråga, av ren nyfikenhet: Har du som läser det här känt dig lycklig en längre period i livet? Men åå vad härligt att du känt så! ♥ --------- willi och Arivle: Javisst, under barndomen brukar många känna sig "lyckliga". Det gjorde jag med! 25 jul, 2016 11:18 |
|
Beben
Elev |
25 jul, 2016 11:31 |
|
Fjalar
Elev |
Är så varm puh. För mindre än en timme sen väcktes jag av ett telefonsamtal. Min bror sa att jag skulle kolla om en lastbil/lastpall var här. Det var det inte, så jag skulle hålla utkik efter lastbilen. Det är lättare sagt än gjort, för vår häck är hög as hell och visste inte om lastbilen skulle komma till vår eller grannarnas ladugård. Sen kom den i alla fall och jag fick skriva på några papper. Fick behålla några av dem, men det står på nåt spåk jag inte förstår (polska?) lol. Och grejerna som brorsan beställt väger typ 100 kilo, har jag för mig att de sa, och de hade såklart ingen truck eller nåt så vi (lastbilsföraren) fick öppna plasten och lyfta av för hand. Jag hämtade vedvagnen. Det var smart. 10 vuxenpoäng till mig nu, plus extrapoäng för engelskan och en glass för den brutala väckningen. Har skrapat upp benet också, för jag failade med cykeln när jag cyklade omkring och kollade efter lastpallen. Ugh. Mischief managed.
25 jul, 2016 11:57 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Provar lite olika steampunk-outfits till närcon, och känner mig så jäkla snygg! Tror nog jag ska börja använda vissa av delarna till vardags när det börjar bli lite mer höst (kommer svettas ihjäl på närcon, men det får det vara värt!)
~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 25 jul, 2016 12:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen