@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: OMG! Jag tror jag såg Felix recenserar-Felix idag! :o Han såg lite sliten ut. Jag vågade inte stanna och fråga om det verkligen var han Samtidigt som jag läste detta började jag titta på Felix recenserar Fucking Åmål... cx
23 jul, 2016 19:08 |
|
Ginny00
Elev |
Har jobbat nästan 8 timmar i värmen. Är dööööööd
23 jul, 2016 20:30 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
23 jul, 2016 21:18 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Min vän fylle-smsade mig nyss och jag skrattar så mycket åt henne. Min vän halvfylle-smsade mig men det var inte kul, det var bara hemskt och larvigt.
23 jul, 2016 21:21 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Arivle: Vad tråkigt för dig! för mig är det kul för att min vän är mest förvirrad och jag vet att hon inte är i fara så ja.. Skrivet av TheFifthMarauder: Min vän fylle-smsade mig nyss och jag skrattar så mycket åt henne. Min vän halvfylle-smsade mig men det var inte kul, det var bara hemskt och larvigt.
23 jul, 2016 21:27 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Arivle: Vad tråkigt för dig! för mig är det kul för att min vän är mest förvirrad och jag vet att hon inte är i fara så ja.. Skrivet av TheFifthMarauder: Min vän fylle-smsade mig nyss och jag skrattar så mycket åt henne. Min vän halvfylle-smsade mig men det var inte kul, det var bara hemskt och larvigt. Jo, jag förstår det! xD Men i min ålder handlar det ju mycket om status när man dricker och dessutom är det bara dumt att dricka när man är så ung.
23 jul, 2016 21:29 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Arivle: Jag gick in på din profil och såg din ålder så nu är jag förfärad hahah Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Arivle: Vad tråkigt för dig! för mig är det kul för att min vän är mest förvirrad och jag vet att hon inte är i fara så ja.. Skrivet av TheFifthMarauder: Min vän fylle-smsade mig nyss och jag skrattar så mycket åt henne. Min vän halvfylle-smsade mig men det var inte kul, det var bara hemskt och larvigt. Jo, jag förstår det! xD Men i min ålder handlar det ju mycket om status när man dricker och dessutom är det bara dumt att dricka när man är så ung.
23 jul, 2016 21:31 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Arivle: Jag gick in på din profil och såg din ålder så nu är jag förfärad hahah Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Arivle: Vad tråkigt för dig! för mig är det kul för att min vän är mest förvirrad och jag vet att hon inte är i fara så ja.. Skrivet av TheFifthMarauder: Min vän fylle-smsade mig nyss och jag skrattar så mycket åt henne. Min vän halvfylle-smsade mig men det var inte kul, det var bara hemskt och larvigt. Jo, jag förstår det! xD Men i min ålder handlar det ju mycket om status när man dricker och dessutom är det bara dumt att dricka när man är så ung. Haha ja! Dock trodde jag folk fattade att jag är 02:a genom att se mitt användarnamn. (Vill byta användarnamn varje gång jag blir påmind om att jag här är känd som "Elvira02"...)
23 jul, 2016 21:33 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Arivle: Jag är så observant så la inte ens märke till det heller hahah eller jo jag la märke till det men tänkte inte på det hahahSkrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Arivle: Jag gick in på din profil och såg din ålder så nu är jag förfärad hahah Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Arivle: Vad tråkigt för dig! för mig är det kul för att min vän är mest förvirrad och jag vet att hon inte är i fara så ja.. Skrivet av TheFifthMarauder: Min vän fylle-smsade mig nyss och jag skrattar så mycket åt henne. Min vän halvfylle-smsade mig men det var inte kul, det var bara hemskt och larvigt. Jo, jag förstår det! xD Men i min ålder handlar det ju mycket om status när man dricker och dessutom är det bara dumt att dricka när man är så ung. Haha ja! Dock trodde jag folk fattade att jag är 02:a genom att se mitt användarnamn. (Vill byta användarnamn varje gång jag blir påmind om att jag här är känd som "Elvira02"...)
23 jul, 2016 21:36 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Arivle: Jag är så observant så la inte ens märke till det heller hahah eller jo jag la märke till det men tänkte inte på det hahah Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Arivle: Jag gick in på din profil och såg din ålder så nu är jag förfärad hahah Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Arivle: Vad tråkigt för dig! för mig är det kul för att min vän är mest förvirrad och jag vet att hon inte är i fara så ja.. Skrivet av TheFifthMarauder: Min vän fylle-smsade mig nyss och jag skrattar så mycket åt henne. Min vän halvfylle-smsade mig men det var inte kul, det var bara hemskt och larvigt. Jo, jag förstår det! xD Men i min ålder handlar det ju mycket om status när man dricker och dessutom är det bara dumt att dricka när man är så ung. Haha ja! Dock trodde jag folk fattade att jag är 02:a genom att se mitt användarnamn. (Vill byta användarnamn varje gång jag blir påmind om att jag här är känd som "Elvira02"...) Bra, då kanske inte andra heller gör det! xD
23 jul, 2016 21:39 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen