Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
Skrivet av Frivolt: Det är en ära att få hjälpa till ♥Skrivet av viktor: Skrivet av Frivolt: Jag vet hur det känns och känner verkligen medlidande med dig ♥ Skrivet av viktor: Frivolt: Du låter bara livet flyta på, var dig själv så kommer det någon plötsligt tillslut.. Försök att inte vara desperat.. ( om du letar hittar du inte det du söker, men låter du livet flyta på så kommer det fram tillslut) om du låterför desperat blir allt bara.. Dåligt... ( Sorry för mina antagligen dåliga råd, hoppas jag var till någon som helst hjälp) Lycka till ♥ Ja, alltså det jobbiga är ju att jag typ ÄR desperat xD Jag försöker ju inte att verka desperat men jag äär ju det, och hittills har jag lixom inte träffat nån! Och folk brukar ju säga: du träffar nån när du minst anar det, leta inte... Meenee, hur slutar man va så desperat då? Gaah, blir galen Tack för råden ♥ Vet att detta låter dumt, och jag fixar det inte, men försök med att konsentrerar dig på något annat, vet att det är svårt, men försök ♥ Det är väl det bästa för att dämpa frustrationen en smula Förstår det, försök att ägna dig åt något annat, men håll ögonen öppna Efter någon Ifall du vill prata mer, fråga mig mer eller bara prata ut dina känslor, tagga mig i den här tråden eller skicka mig en uggla, jag finns här om du behöver mig ♥ Ska stötta dig så mycket jag kan Lycka till ♥ Ska försöka! Jag behöver sluta tänka just nu lixom xD Men får väl försöka göra nått annat och jaa..är väl lättare sagt än gjort men försök kan man ju göra iaf! I will! Taack du ♥ 24 mar, 2013 22:14 |
|
AJB
Elev |
Haha, här passar jag nog in.
24 mar, 2013 22:26 |
|
Tuggrus
Elev |
VARFÖR SKA KIK ALLTID LAGGA SÖNDER NÄR JAG PRATAR MED MIN CRUSH?
Asså guuuuud xD Men mina feelings just nu är typ helt screwed.. tänk om han faktiskt gillar mig? :o MUMS! 24 mar, 2013 22:43 |
|
Amandan
Elev |
Mitt ex kysste mig i fredags, på skämt. och dumt nog försökte jag fortsätta.. vad är det med mig.
Min tumblr!
24 mar, 2013 23:50 |
|
Tuggrus
Elev |
Behöver akut hjälp.. aaaah!
Jag gillar honom.. och har fått bekräftat att han gillar mig, att det inte alls är något fel på mig (som jag trodde han tyckte förut) och nu så är det helt stelt i vår chattkonversation.. Ska man typ fortsätta prata om det och hur kommer man liksom vidare? bwöäh MUMS! 25 mar, 2013 20:43 |
|
Borttagen
|
jag pratade med min crush idag!!1!1!
eller egentligen bad jag bara han och hans kompisar att flytta på sig men sTRUNTA I DET OK 27 mar, 2013 15:21 |
|
Dramione99
Elev |
Alltså jag var inte osäker innan. För jag trodde det var helt över, känslorna för honom alltså. Nu är jag osäker igen, hehe. Väldigt.
27 mar, 2013 16:35 |
|
A.k
Elev |
Varför. Är. Jag. Så. Fruktansvärt. Förvirrad. Jag. Hatar. Mig. Nu. Och. Min. Crusch. Hatar. Mig. Men. Vi. Är. Vänner. Och. Han. Har. Bjudit. Mig. På. Läger. I. Sommar. ♥
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 27 mar, 2013 17:05 |
|
Borttagen
|
Titeln fyller mina exakta tankar just nu faktiskt...
27 mar, 2013 17:59 |
|
Kedjebrev
Elev |
27 mar, 2013 18:10 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen