Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
19 aug, 2013 19:25
|
|
Borttagen
|
hon svarade inte så jag la på
19 aug, 2013 19:26
|
|
Borttagen
|
Jag kramade om Peter
" Han får komma hem om 5 veckor " sa läkaren
" Fint " sa jag och kysste Peter adjö. Jag gick sen och åkte hem
19 aug, 2013 19:30
|
|
Borttagen
|
jag tänkte ringa lilja senare
19 aug, 2013 19:32
|
|
Borttagen
|
" Älskling, jag är hemma!" Sa jag och tog av mig skorna
19 aug, 2013 19:33
|
|
Borttagen
|
''åh ja jag och började smeka hennes former
19 aug, 2013 19:35
|
|
Borttagen
|
" Ja har saknat dig " sa jag och gick vidare till köket
19 aug, 2013 19:37
|
|
Borttagen
|
jag kramade henne bakifrån och klände på hennes bröst
19 aug, 2013 19:40
|
|
Borttagen
|
" Vad vill du ha för middag?" Sa jag
19 aug, 2013 19:41
|
|
Borttagen
|
jag tog av henne tröjan och knäppte upp hennes bh ''sexpudding'' sa jag och klämde på hennes bröstvårtor
19 aug, 2013 19:45
|
Du får inte svara på den här tråden.