Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyOlivia
Elev |
Luna 1 du är sjukt underbar, kärleksfull, smart och mogen. ♥
expelliarmus förutom att du är awesome på så himla många sätt så måste jag säga att du är smart, jättevacker och en otroligt duktig fotograf. ♥ Ida S bästa fanfictionskrivaren alltså! ♥ Knizzlare Grattis finis!! Du äger. ♥ kinshaw har typ inte pratat med dig på jättelänge meeeen... du är fortfarande awesome när man ser dig i forumet! ♥ IRL-kompisar Dracos Tvillingsyster blev du förkyld av att ligga i det blöta gräset? Citronisglassen you're just awesome. ♥ LolligaLuna smart trevlig flummig bäääst! ♥ Dobby, a free elf alltså du är bara galet bäst Iris. Awesome och jätterolig och påhittig, kram!! ♥ Jac du är jätteskojsig Lama! LOVE YOU ALL ♥ ![]()
12 okt, 2011 17:30 |
|
Luna 1
Elev |
^ Vi bytar ut Luna 1 och lägger till GinnyOlivia och lägger till:
Helt awesome och spelar helt awesome på flöjt!
Tumblr.
12 okt, 2011 17:33 |
|
Borttagen
|
Mina komplimanger går idag i tre olika riktningar:
1. Ger en STOR komplimang till er som överöser andra med kärlek och komplimanger. Jag räknar inte upp er av det ekla skälet att jag inte vill missa någon för det skulle vara förfärligt... 2. och en till er alla mugglisar (vet fem stycken) som går i samma skola som mig. Varje gång jag ser någon av er ler jag automatiskt. 3. Och sist, men inte minst: till alla er som skickar mig ugglor. ♥ (P.S. och till alla Ravenclaware i Chatt-tråden och Ravenclaws dag-tråden.) 12 okt, 2011 17:44 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Luna 1: Aww tack ♥ Tvärflöjt var det! ^ Vi bytar ut Luna 1 och lägger till GinnyOlivia och lägger till: Helt awesome och spelar helt awesome på flöjt! ![]()
12 okt, 2011 17:47 |
|
Tonkss
Elev |
Jag skulle vilja tacka alla här på Mugglis för den fina stämningen, alla små fina trådar och att ni är fina helt enkelt! You all make my day! ♥
12 okt, 2011 17:57 |
|
kinshaw
Elev |
12 okt, 2011 18:20 |
|
Ida S
Lärare |
"we live together, and harry does all the cooking." 12 okt, 2011 18:24 |
|
Borttagen
|
lillamymin: Finaste syster ♥ Jag vet inte ritkgit vad jag skall skriva. Det är klart du kommer klara det efter sommaren, du är stark! Du får komma och hälsa på mig så mycket du vill, varje helg om du vill och har råd... Love u too dear sister!
(Jag kommer hem på söndag - finns det en kladdkaka till mig då?) 12 okt, 2011 18:33 |
|
Borttagen
|
Agnes - ♥ ♥ ♥
Men vad om det blöta gräset??? :O 12 okt, 2011 18:48 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Elsa la sig i blött gräs efter gympan Agnes - ♥ ♥ ♥ Men vad om det blöta gräset??? :O ![]()
12 okt, 2011 18:50 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen