Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
(Men alltså jag vet inte. Den kan inte dö)
jag är jättecoolig älska mig plz 6 okt, 2013 10:30 |
|
ginny 23
Elev |
6 okt, 2013 16:25 |
|
Queen Boo
Elev |
(Asså förlåt men jag har planer för min basilisk
jag är jättecoolig älska mig plz 6 okt, 2013 16:33 |
|
ginny 23
Elev |
6 okt, 2013 17:54 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag attackerar en ny dödsätare men dödar den inte då jag ser att det är min faster
jag är jättecoolig älska mig plz 6 okt, 2013 18:12 |
|
ginny 23
Elev |
6 okt, 2013 18:13 |
|
Queen Boo
Elev |
De andra dödar jag snabbt och enkelt.
jag är jättecoolig älska mig plz 6 okt, 2013 18:15 |
|
ginny 23
Elev |
6 okt, 2013 18:41 |
|
Queen Boo
Elev |
Någon slår mig bakifrån med något hårt. Jag svimmar,
jag är jättecoolig älska mig plz 6 okt, 2013 18:55 |
|
ginny 23
Elev |
6 okt, 2013 19:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen