Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fel, är rakt igenom Hufflepuff
PUM är sjukt sugen på choklad 10 dec, 2011 18:16 |
|
Bombarda
Elev |
ooooh alltid
Pum vill/ har velat bli skådis? Kärlek till alla! 10 dec, 2011 18:17 |
|
Sarza Slytherin
Elev |
Jag ville det
Pum har lästa alla hp böcker? Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain <3 Min Tumblr 10 dec, 2011 18:18 |
|
harry pottan
Elev |
rätt!
jag tror att personen under mig gillar Percy Weasley 10 dec, 2011 18:19 |
|
Alfrida
Elev |
nja det var nog lite fel
jag tror att personen under mig älskar att sjunga hogwartsforever!!t 10 dec, 2011 18:54 |
|
Savi
Elev |
10 dec, 2011 19:08 |
|
Bombarda
Elev |
JAdå!
Pum gillar att dansa? Kärlek till alla! 10 dec, 2011 19:11 |
|
Sirius_Musta
Elev |
10 dec, 2011 21:45 |
|
Bombarda
Elev |
usch nä
Pum går på en sport? Kärlek till alla! 10 dec, 2011 21:48 |
|
amandas
Elev |
Ja, eller två, simning och friidrott.
PUM har inte varit på HP Wizarding World, Orlando, men vill åka dit? Courage is not the absence of fear, but rather the judgement that something else is more important than fear. 10 dec, 2011 21:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen