@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av fakeliampayne: Skrivet av Borttagen: hur kort klippte du? ska också klippa kort snart jag har varit och klippt mig, har velat göra det jättelänge nu var lite orolig att jag inte skulle passa i såhär kort hår men jag är ju jättecute till öronen ångrar mig dock lite nu för är rädd att folk kommer försöka placera mig i ett fack ) 21 jul, 2016 21:27 |
|
fakeliampayne
Elev |
Skrivet av Borttagen: var inte ledsen för det, tycker kort hår passar till vilka kön som helst Skrivet av fakeliampayne: Skrivet av Borttagen: hur kort klippte du? ska också klippa kort snart jag har varit och klippt mig, har velat göra det jättelänge nu var lite orolig att jag inte skulle passa i såhär kort hår men jag är ju jättecute till öronen ångrar mig dock lite nu för är rädd att folk kommer försöka placera mig i ett fack ) ![]()
21 jul, 2016 21:55 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av fakeliampayne: Skrivet av Borttagen: hur kort klippte du? ska också klippa kort snart jag har varit och klippt mig, har velat göra det jättelänge nu var lite orolig att jag inte skulle passa i såhär kort hår men jag är ju jättecute till öronen ångrar mig dock lite nu för är rädd att folk kommer försöka placera mig i ett fack ) Könsroller... *suck* -.-
21 jul, 2016 22:00 |
|
Ellociraptor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Yay!! Ravenclaw ftw!! Fast dig tror jag att jag träffat två gånger?! Återträffen för hoggy 2007 på ett boende i Täby? YES, Ravenclaw power!! Har fortfarande kvar elevhemspokalen som vi så fint vann det året. Yes box! Höll i ett antal boenden på återträffarna och allt vad det var. På good ol' Hermelinen. ^^ 21 jul, 2016 22:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ellociraptor: Skrivet av Borttagen: Yay!! Ravenclaw ftw!! Fast dig tror jag att jag träffat två gånger?! Återträffen för hoggy 2007 på ett boende i Täby? YES, Ravenclaw power!! Har fortfarande kvar elevhemspokalen som vi så fint vann det året. Yes box! Höll i ett antal boenden på återträffarna och allt vad det var. På good ol' Hermelinen. ^^ Men shit!! Fota och lägg ut här!! Jag hittade svärdet (horcrux-jakten) på Erised08 samt vann Harry potter-quizet så samlade in typ 40 poäng! Hängde på boendet bara ett par timmar då jag väntade på nattåget tillbak till Umeå! 21 jul, 2016 22:18 |
|
Ellociraptor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men shit!! Fota och lägg ut här!! Jag hittade svärdet (horcrux-jakten) på Erised08 samt vann Harry potter-quizet så samlade in typ 40 poäng! Hängde på boendet bara ett par timmar då jag väntade på nattåget tillbak till Umeå! ![]() Bilden är iofs från ett år sen eller så, men såhär ser den ut! Den står ståtligt på min bokhylla tillsammans med en gosedjursörn som vi hade på Expecto. Ett fint minne! Bra jobbat av dig! Vårt common room var amazing första året, minns att jag låg och sov på en soffa vilket var fett skönt. X) Och så hade vi en stor bild på "Rowena" som lite fint draperades med ett skynke hahah! Ahhhh, I see! Ja, om det var sommarträffen som egentligen var för Fefo så minns jag typ ingen från det för det var helt sjuuuukt mycket folk där. MÅnga fler än jag räknat med minns jag. X) 21 jul, 2016 22:32 |
|
Magic Dragon
Elev |
22 jul, 2016 00:01 |
|
Frivolt
Elev |
Plockade Hjortron idag med mamma!! Vi gick en kort sväng men hittade en del iallafall
Men fick typ 20 myggbett eller nått när jag va där xD 22 jul, 2016 00:24 |
|
Klaestron
Elev |
Lite lagom sliten efter gårdagens monsterpass på jobbet. Tur att jag slutar 14.45 idag. Sen åker jag till strängnäs över helgen!
22 jul, 2016 05:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ellociraptor: Skrivet av Borttagen: Men shit!! Fota och lägg ut här!! Jag hittade svärdet (horcrux-jakten) på Erised08 samt vann Harry potter-quizet så samlade in typ 40 poäng! Hängde på boendet bara ett par timmar då jag väntade på nattåget tillbak till Umeå! ![]() Bilden är iofs från ett år sen eller så, men såhär ser den ut! Den står ståtligt på min bokhylla tillsammans med en gosedjursörn som vi hade på Expecto. Ett fint minne! Bra jobbat av dig! Vårt common room var amazing första året, minns att jag låg och sov på en soffa vilket var fett skönt. X) Och så hade vi en stor bild på "Rowena" som lite fint draperades med ett skynke hahah! Ahhhh, I see! Ja, om det var sommarträffen som egentligen var för Fefo så minns jag typ ingen från det för det var helt sjuuuukt mycket folk där. MÅnga fler än jag räknat med minns jag. X) Så fin!! Det var en träff som ägde rum i December ett år efter att hog lades ner. Då var det inte så många på boendet. Minns en tjej som hette Annika (tror jag) som var jätteduktig på att rita! 22 jul, 2016 09:44 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen