@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
I MORGON ÄR DET FREDAG!
På lördag ska jag träffa personen jag älskar mest i världen! Han får inte gå någonstans på egen hand så jag ska möta upp honom på psyk och vi ska göra en liten utflykt ♥ Jag kommer krama honom så hårt att han kommer behöver läggas in på både ortopeden och lungkliniken också!!! 21 jul, 2016 19:01 |
|
Borttagen
|
För åtta år sedan var jag på Erised08!!
21 jul, 2016 19:24 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Det är någon kvinna här som berömmer min mammas hem och jag vet inte ens vem det är. Min första tanke var att det var någon random pokemon go- spelare.. hahahah
21 jul, 2016 19:54 |
|
Erfa
Rektor |
Skrivet av Borttagen: För åtta år sedan var jag på Erised08!! Jag! 21 jul, 2016 20:00 |
|
Frivolt
Elev |
1 och en halv vecka kvar! Jag hoppas jag ska stå ut tills dess!
Annars SKA JAG ÄTA JORDGUBBAR NU MED GRÄDDE!!! OMNOMNOM 21 jul, 2016 20:01 |
|
Borttagen
|
Jag tycker synd om alla som inte har lika fina och fräkniga armar som jag har ♥
21 jul, 2016 20:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Erfa: Skrivet av Borttagen: För åtta år sedan var jag på Erised08!! Jag! Jag minns dig faktiskt! "En svensk liten drake är allt jag är. Jag vill ändå vara med och slå Voldemort. Men så fick det tydligen inte bli, jag var alldeles för långt bort!" tror jag att du sjöng! 21 jul, 2016 20:17 |
|
Erfa
Rektor |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Erfa: Skrivet av Borttagen: För åtta år sedan var jag på Erised08!! Jag! Jag minns dig faktiskt! "En svensk liten drake är allt jag är. Jag vill ändå vara med och slå Voldemort. Men så fick det tydligen inte bli, jag var alldeles för långt bort!" tror jag att du sjöng! Bra minne! 21 jul, 2016 20:27 |
|
Ellociraptor
Elev |
Skrivet av Borttagen: För åtta år sedan var jag på Erised08!! Deeet kan man väl kanske påstå att jag var! 21 jul, 2016 20:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Erfa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Erfa: Skrivet av Borttagen: För åtta år sedan var jag på Erised08!! Jag! Jag minns dig faktiskt! "En svensk liten drake är allt jag är. Jag vill ändå vara med och slå Voldemort. Men så fick det tydligen inte bli, jag var alldeles för långt bort!" tror jag att du sjöng! Bra minne! Hehe, har också skivan och kan ha lyssnat på den ett antal gånger! Skrivet av Ellociraptor: Skrivet av Borttagen: För åtta år sedan var jag på Erised08!! Deeet kan man väl kanske påstå att jag var! Yay!! Ravenclaw ftw!! Fast dig tror jag att jag träffat två gånger?! Återträffen för hoggy 2007 på ett boende i Täby? 21 jul, 2016 21:04 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen