@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Dagens insikt: jag behöver ha fler vänner som har samma intressen som jag ...
21 jul, 2016 01:24 |
|
Arivle
Elev |
21 jul, 2016 01:37 |
|
Fjalar
Elev |
21 jul, 2016 13:58 |
|
Arivle
Elev |
21 jul, 2016 14:02 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av fakeliampayne: vill någon uggla eller snapa? Känner mig så ensam den här veckan xD Jag snappar gärna, fast jag kpmmer inte vaa världs aktviv förens 7 tiden ikväll..
21 jul, 2016 14:30 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Lyssnar på Anja Pärsons sommarprat från 2012.
Så gaaaaaalet bra! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 jul, 2016 14:52 |
|
fakeliampayne
Elev |
Skrivet av Emmi: okej ^^ ugglar dig så får du lägga till mig när du kanSkrivet av fakeliampayne: vill någon uggla eller snapa? Känner mig så ensam den här veckan xD Jag snappar gärna, fast jag kpmmer inte vaa världs aktviv förens 7 tiden ikväll.. ![]()
21 jul, 2016 15:52 |
|
Borttagen
|
har spelat girls talk boys på repeat de senaste dagarna, väntar sååå på musikvideon
21 jul, 2016 15:53 |
|
Borttagen
|
De flesta läkarna jag jobbar med för tillfället är så trevliga och gulliga! I början blev jag stressad när de ringde på akuttelefonen men att de är så söta väger upp. Det betyder mycket ♥ Känns liksom tacksamt. Jag har jobbat tätt med läkarna de senaste två veckorna eftersom jag varit akutsekreterare rätt mycket, men nästkommande fyra veckor ska jag mest jobba med patienterna. De är inte lika trevliga >_< Rena sandlådenivån.
21 jul, 2016 16:02 |
|
cirklar
Elev |
Är så sjukt exalterad och nervös inför att åka till Portugal imorgon. Jag har aldrig åkt utomlands utan min familj och nu ska jag helt plötsligt åka till Portugal med människor jag inte känner! Jag ska nämligen på ett slags läger med musik, teater, dans och annan konst. Tror det blir kul men jag är såååååå nervös!
21 jul, 2016 16:36 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen