@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
läst 5sos imagines & preferences hela dagen, vad gör jag med mitt liv
20 jul, 2016 17:38 |
|
thecellabration
Elev |
Skrivet av introvertsaxofonist: Åh nej förlorade Vetlanda bor också i vetlanda!! var första gången jag var på speedway på typ två år hahaha 20 jul, 2016 17:39 |
|
Borttagen
|
20 jul, 2016 18:35 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: läst 5sos imagines & preferences hela dagen, vad gör jag med mitt liv Du borde kolla in den här sidan; http://vividimagines.tumblr.com/tagged/5+seconds+of+summer+imagines/page/12 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jul, 2016 18:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: läst 5sos imagines & preferences hela dagen, vad gör jag med mitt liv Du borde kolla in den här sidan; http://vividimagines.tumblr.com/tagged/5+seconds+of+summer+imagines/page/12 mitt hjärta </3 20 jul, 2016 19:49 |
|
thecellabration
Elev |
MY CHECMIALR OMANCE??????????????
20 jul, 2016 21:05 |
|
Borttagen
|
Jag har en sånhär upplevelse-present som jag inte alls känner mig bekväm med, jag vet inte hur de tänkte som gav mig den? Känner de mig ens? Haha. Nä men jag ska försöka byta den mot en annan upplevelse om det går, vilket det borde, och hittade "hot stone massage". Det är så lockande.
Idag sprang jag runt naken på stranden och badade i havet och torkade i vinden. Trots allt elände är jag glad att hitta stunder då livet bara är 100 % underbart och härligt. Mitt paradis ♥ 20 jul, 2016 21:53 |
|
Borttagen
|
nämen att jag har varit lowkey mer eller mindre sjuk under basically hela det här året och att nu, när jag om en dag ska sitta på en plan i typ fem timmar, så blir allt värre lmao jag kommer att gråta under hela resan pga allt kommer göra o n t euw
20 jul, 2016 21:55 |
|
Fjalar
Elev |
Två av storebrorsans kompisar från Österrike kommer hit i morgon och jag sa att de får bo i mitt rum, eftersom mitt rum seriously är det enda rummet på detta ställe som är städat + tillräckligt stort. Detta är givetvis mycket snällt av mig osv, men det betyder att jag kommer vara utan mitt rum i TRE hela nätter.
Kommer behöva sova i stora huset i något av småttisarnas rum. Alla fyra är bortresta, så det är bara att välja en säng, men det kommer ändå bli en lång helg eftersom 1) wifi är jättedåligt där och 2) alla mina pysselgrejer kommer vara kvar i mitt rum och 3) det är väldigt lyhört vilket leder till att 4) jag kan inte lyssna på musik till klockan två på natten (inte för att jag orkar ta med mig högtalarna dit, men ändå). Ska bli intressant att se hur detta kommer sluta. Och jag hoppas verkligen inte att gästerna är homo-/transfober, för mitt rum är ganska gay (julgransglittrigt och prideflaggigt och helt enkelt väldigt Jag). 21 jul, 2016 00:15 |
|
Magic Dragon
Elev |
21 jul, 2016 00:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen