@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
thecellabration
Elev |
jag var på speedway innan (vi ledde hela tiden fram till sista heatet och då förlorade vi hela matchen </3 och två av våra förare kraschade vid två olika tillfällen och det såg jätteläskigt ut) och det värsta var när jag satt där på gräset och plötsligt kände NÅGOT PÅ MIN HALS OCH VIFTADE REFLEXMÄSSIGT BORT DET OCH VISADE SIG ATT DET VAR EN STOR SPINDEL OCH JAG HAR, FLERA TIMMAR SENARE, FORTFARANDE INTE ENS REGISTRERAT ATT DET HÄNDE JAG TROR JAG ÄR DÖD
19 jul, 2016 22:37 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av fakeliampayne: Skrivet av Frivolt: Kul, uggla mig din snap så addar jag dig C: Skrivet av fakeliampayne: vill någon uggla eller snapa? Känner mig så ensam den här veckan xD Jag snappar gärna I will! 19 jul, 2016 22:43 |
|
introvertsaxofonist
Elev |
Skrivet av thecellabration: jag var på speedway innan (vi ledde hela tiden fram till sista heatet och då förlorade vi hela matchen </3 och två av våra förare kraschade vid två olika tillfällen och det såg jätteläskigt ut) och det värsta var när jag satt där på gräset och plötsligt kände NÅGOT PÅ MIN HALS OCH VIFTADE REFLEXMÄSSIGT BORT DET OCH VISADE SIG ATT DET VAR EN STOR SPINDEL OCH JAG HAR, FLERA TIMMAR SENARE, FORTFARANDE INTE ENS REGISTRERAT ATT DET HÄNDE JAG TROR JAG ÄR DÖD Nu blev jag nyfiken, vilka lag var det som körde? "If you stand for equality, then you're a feminist. Sorry to tell you." - Emma Watson 19 jul, 2016 22:46 |
|
thecellabration
Elev |
piraterna mot vetlanda (laget jag hejar på), slutade 47-43 19 jul, 2016 22:48 |
|
Arivle
Elev |
19 jul, 2016 22:56 |
|
Solkatten
Elev |
Har precis sett den första Ghostbusters. Asså dem effekterna...... xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jul, 2016 23:11 |
|
thecellabration
Elev |
laura jane grace och béatrice martin är tillsammans jag är så GLAD
19 jul, 2016 23:29 |
|
Klaestron
Elev |
20 jul, 2016 05:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: I förra veckan träffade jag både Fellrendión och Even more Cave Trouble. Det var nice ^^ Även om det blir lite awkward silences för att alla tre av oss är introverta och inte kan prata med nytt folk IRL ^^; Ses igen snart förhoppningsvis! Jag hade jättetrevligt! Jag var nog lite disträ p g a stressig dag på jobbet samt att min vän ligger inlagd på psyk, men det var jätteskönt att få umgås med er och tänka på annat, bara ha trevligt, äta gott och ta det lugnt. Tack så mycket alla tre ♥ 20 jul, 2016 10:07 |
|
Ithrenniel
Elev |
20 jul, 2016 11:37 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen