@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
18 jul, 2016 18:05 |
|
Amaanda
Elev |
Jag har på riktigt inte sett skymten av min bror på flera timmar eftersom han är ute och jagar pokemons. Jag trodde först att han skämtade, men tydligen inte.
18 jul, 2016 18:10 |
|
Emmi
Prefekt |
Signe tha toast, joo jag vet men det är otroligt irriterande Dx.. Men idag har deet knappt varit nere och jag har kunnat köra det hela tiden så de börjar väl få det unde kontroll
18 jul, 2016 18:56 |
|
Klaestron
Elev |
Tror aldrig jag haft sådan flyt som förut idag. 10km ägg i pokémon go kläcks - Mr. Mime och direkt efter hittar jag och fångar en Abra
18 jul, 2016 20:13 |
|
fakeliampayne
Elev |
18 jul, 2016 20:17 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Klaestron: Tror aldrig jag haft sådan flyt som förut idag. 10km ägg i pokémon go kläcks - Mr. Mime och direkt efter hittar jag och fångar en Abra aw, lucky you. har kollat runt lite i mjölby men hittar mest "vanliga" pokemons. Har även kollat ganska många pokestop;s både här o i motala men får inget ägg, bara mer bollar :< Oh well, får jaga vidare 18 jul, 2016 21:40 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Klaestron: Tror aldrig jag haft sådan flyt som förut idag. 10km ägg i pokémon go kläcks - Mr. Mime och direkt efter hittar jag och fångar en Abra aw, lucky you. har kollat runt lite i mjölby men hittar mest "vanliga" pokemons. Har även kollat ganska många pokestop;s både här o i motala men får inget ägg, bara mer bollar :< Oh well, får jaga vidare Hmm, du kanske får komma hit till ryd på förmiddagarna, hittade 2 squirtle i förmiddags och nästan bara ägg i pokéstops :o trodde det var standard. Hittade en jynx när jag cyklade från stan idag också men har hört att aktivitetsparken i ryd och området nära mc Donalds vallarondellen är tätt med lite annat än fåglar och kryp
18 jul, 2016 22:15 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Klaestron: Tror aldrig jag haft sådan flyt som förut idag. 10km ägg i pokémon go kläcks - Mr. Mime och direkt efter hittar jag och fångar en Abra aw, lucky you. har kollat runt lite i mjölby men hittar mest "vanliga" pokemons. Har även kollat ganska många pokestop;s både här o i motala men får inget ägg, bara mer bollar :< Oh well, får jaga vidare Hmm, du kanske får komma hit till ryd på förmiddagarna, hittade 2 squirtle i förmiddags och nästan bara ägg i pokéstops :o trodde det var standard. Hittade en jynx när jag cyklade från stan idag också men har hört att aktivitetsparken i ryd och området nära mc Donalds vallarondellen är tätt med lite annat än fåglar och kryp få se nästa ggr jag åker in till stan.. åker inte in bara för o jaga pokemons 18 jul, 2016 22:48 |
|
Borttagen
|
so pretty men also allt gör ont 18 jul, 2016 23:09 |
|
Hedwig96
Elev |
Imorgon ska jag på jobb igen en vecka
18 jul, 2016 23:32 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen