@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Emmi: Japp, inget borde gå fel egentligen... Hoppas på att det bara är för att servern är överhettad nu i början, annars lär ju detta bli väldigt tråkigt. Skrivet av LolFeelings: Hur är det möjligt att hitta Pokemon om serveruppkopplingen skiter sig hela tiden när man inte är kopplad till WiFi, och kartan blir tom? Förklara det ni Men har du på abonemanget/mobildatan? Det funkade för mig igår.. Men nu är servern helt nere typ Dx Jaa! När det fu gerar är det ju askul men 98% är det ju nere tycker jag
18 jul, 2016 00:09 |
|
Signe tha toast
Elev |
Skrivet av Emmi: Det är ett nytt spel som hela världen spelar konstant, det är inte så förvånande att det inte funkar oftast.Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Emmi: Japp, inget borde gå fel egentligen... Hoppas på att det bara är för att servern är överhettad nu i början, annars lär ju detta bli väldigt tråkigt. Skrivet av LolFeelings: Hur är det möjligt att hitta Pokemon om serveruppkopplingen skiter sig hela tiden när man inte är kopplad till WiFi, och kartan blir tom? Förklara det ni Men har du på abonemanget/mobildatan? Det funkade för mig igår.. Men nu är servern helt nere typ Dx Jaa! När det fu gerar är det ju askul men 98% är det ju nere tycker jag
18 jul, 2016 00:55 |
|
Solkatten
Elev |
Bara jag som inte fattat grejen med Musical.ly.....?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 jul, 2016 02:09 |
|
Borttagen
|
Drömde feberdrömmar om jobbet inatt. Den här veckan börjar ju bra...
18 jul, 2016 07:00 |
|
Borttagen
|
Rektorn har inte varit inloggad på en vecka och biträdande rektorn har inte varit inloggad på 6 veckor. Visserligen är det semestertider nu men tycker ändå att det är lite skumt.
18 jul, 2016 10:46 |
|
Klaestron
Elev |
Tog en promenad på lite över 6km nu på förmiddagen, insåg när jag kom hem att jag måste cykla till stan med papper idag också. Kanske hinner kläcka fler ägg och fånga fler eevees och squirtle på vägen (när jag inte är nära folk och bilvägar. Safety first)
18 jul, 2016 12:40 |
|
Frivolt
Elev |
18 jul, 2016 15:13 |
|
fakeliampayne
Elev |
18 jul, 2016 15:48 |
|
Frivolt
Elev |
NÄÄ är en kompis kattunge 18 jul, 2016 16:51 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
18 jul, 2016 17:57 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen