@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Beben: KASJAPBSOA Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: HALLÅ JAG BRYR MIG STAAAPHH Kanske tar bort mig imorn... SKOJJA! !! INGEN SKULLE BRY SIG ÄNDÅ HAHHAHAHAHAH XD XD OKEJDÅ!! JAG E KVAR :* :* :* JA BÄST FÖR DIG VAR OROLIG OMFG HAHAHA!! OKEJ BA O LYDA DÅ !!!! MWAAAAH 16 jul, 2016 23:56 |
|
Kim Potter
Elev |
När klockan är halv ett och man inte ens är trött då man blivit van att stanna uppe till 3 .^.
Vad gör jag mot min kropp?
17 jul, 2016 00:30 |
|
Borttagen
|
battle of the bastards var så graphic jag skakar jag började gråta jag förstår inte varför jag fortsatte titta fast jag egentligen inte klarade av det hahahahahah :-----)
17 jul, 2016 02:04 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Åker till Gotland imorn. Jag borde sova...
17 jul, 2016 03:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jessica Tonks: Hittade en massa pokemonkort jag hade kvar sedan man var liten. De är inte super gamla och nog inte värda så mycket, men tänkte försöka sälja dem ändå. Någon som vet någon bra sida för det? Har aldrig sålt något förut så behöver lite tips. Depop, man betalar via paypal som är väldigt säkert (väldigt bra kundtjänst har de också). 17 jul, 2016 09:13 |
|
Topian
Elev |
Imorgon åker jag till London, och ska bland annat besöka Warner Bros. Studio Tour
❞How could you not fall in love with the glow of the moon and stars, the warmth of the sun, the ancient life within the trees, and the sweet melodies of the winds?❞ 17 jul, 2016 13:02 |
|
Shapiro
Elev |
Att fuska på prov med hjälp av morsekod är ganska användbart, ett klick med pekfinger är lika med kort, en men långfingret är lika med lång.
--- -- -.. ..- .. -. - . -.- .- -. -- --- .-. ... . .-.- .-. -.. . - .- -. -. .- .-. ... --. .- -. ... -.- .- .-.. .-.- - - .- - - .-.. .-.- .-. .- ... .. --. ! --- -.-. .... -.. . - .-.- .-. -.- ..- .-.. .- - - -.- ..- -. -. .- ! Översätt detta någon? Four score and seven years ago... 17 jul, 2016 14:52 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: När ens vän man är och hälsar på är översocial med sin familj och man själv typ bara vill att ni ska bo bara ni två inne på hens rum! -.- Och när jag kommer hem så måste jag va I stugan i 2 veckor för att min systers o hennes familj bor i huset och.... GE MIG DEN HÄR LÄGENHETEN SOM JAG VILL HYRA OCH SEN LÅT MIG FLYTTA IN IGÅR! Tror jag vet vem det gäller, en person även jag haft en crush på. Men försumma inte familjerelationer eller vänners, de är ofta viktiga Hoppas också du får lägenheten
17 jul, 2016 14:53 |
|
Arivle
Elev |
17 jul, 2016 14:59 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Topian: Imorgon åker jag till London, och ska bland annat besöka Warner Bros. Studio Tour Ååååhhh ha så roligt! Jag har inte tagit mig dit än. Förstår inte vad det är med mig. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 jul, 2016 15:07 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen