@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Idag träffade jag en av mina största idoler på Gbg C, så random. Vi är bekanta så vi kramades och pratade lite. Blev glad ^^ Det trodde jag inte för 2,5 år sen! Jag vad jättekär i honom, är det inte längre men han är så otroligt fin att jag blir helt varm. Kunde knappt tro mina ögon när han kom emot mig. ♥
Och på eftermiddagen återförenades jag med en kille jag var jättekär i när jag var 13, som inte kände samma (jag vågade berätta för honom då och skämdes ihjäl sen). Men idag sa han att jag var BÄST (om mitt uppträdande)! Haha. Det var jättetrevligt! Vi pratade inte om den händelsen men p g a annat fick jag nytt ljus på den... så märkligt, efter 17 år. Jag har alltid tyckt min första nobb känns jobbig att tänka tillbaka på men nu känns det som cirkeln har slutits. Det känns så bra! 16 jul, 2016 19:19 |
|
Solkatten
Elev |
Äntligen kommer det också krashar det. FUCK.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jul, 2016 19:37 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Kanske tar bort mig imorn... SKOJJA! !! INGEN SKULLE BRY SIG ÄNDÅ HAHHAHAHAHAH XD XD That's not funny. Sorry Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: HALLÅ JAG BRYR MIG STAAAPHH Kanske tar bort mig imorn... SKOJJA! !! INGEN SKULLE BRY SIG ÄNDÅ HAHHAHAHAHAH XD XD OKEJDÅ!! JAG E KVAR :* :* :* 16 jul, 2016 19:50 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: HALLÅ JAG BRYR MIG STAAAPHH Kanske tar bort mig imorn... SKOJJA! !! INGEN SKULLE BRY SIG ÄNDÅ HAHHAHAHAHAH XD XD OKEJDÅ!! JAG E KVAR :* :* :* JA BÄST FÖR DIG VAR OROLIG OMFG 16 jul, 2016 21:10 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Beben: KASJAPBSOA Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: HALLÅ JAG BRYR MIG STAAAPHH Kanske tar bort mig imorn... SKOJJA! !! INGEN SKULLE BRY SIG ÄNDÅ HAHHAHAHAHAH XD XD OKEJDÅ!! JAG E KVAR :* :* :* JA BÄST FÖR DIG VAR OROLIG OMFG HAHAHA!! OKEJ BA O LYDA DÅ !!!! MWAAAAH 16 jul, 2016 21:17 |
|
Holytail
Elev |
16 jul, 2016 21:24 |
|
Frivolt
Elev |
Nån som har ett stort slott att sälja till mig? Vill väldigt gärna ha ett!
16 jul, 2016 21:28 |
|
fearless
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag fick post idag, ett brev från hollywood. trodde inte att min slay queen skulle svara på fanbrevet jag skickade henne, men Kat McNamara skickade sin autograf ♥ gråter av lycka Alltså ååååååååååh drömmen ♥
16 jul, 2016 21:50 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Hittade en massa pokemonkort jag hade kvar sedan man var liten. De är inte super gamla och nog inte värda så mycket, men tänkte försöka sälja dem ändå. Någon som vet någon bra sida för det? Har aldrig sålt något förut så behöver lite tips.
16 jul, 2016 23:07 |
|
thecellabration
Elev |
klockan är snart halv 12 på natten och jag såg en ghost type pokemon på nearby listan som jag ville ha så gick ut och letade en kort stund men det var läskigt att vara ute själv och hörde folk en bit bort så gick in igen utan att hitta den
16 jul, 2016 23:27 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen