@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
thecellabration
Elev |
ville spela sims men origin bara "förbereder för att uppdatera the sims 4 :------)" så nu har jag väntat i över en halvtimme och det är fortfarande inte klart <///////3
15 jul, 2016 21:24 |
|
Frivolt
Elev |
Kanske tar bort mig imorn...
SKOJJA! !! INGEN SKULLE BRY SIG ÄNDÅ HAHHAHAHAHAH XD XD 15 jul, 2016 21:40 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Frivolt: Kanske tar bort mig imorn... SKOJJA! !! INGEN SKULLE BRY SIG ÄNDÅ HAHHAHAHAHAH XD XD Pfft! Det tror du va? Jag bryr mig och säkert många andra! ♥
15 jul, 2016 22:13 |
|
Solkatten
Elev |
Våra grannar verkar ha fest. De har något band som spelar iaf, man hör det om man går ut.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jul, 2016 22:28 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Kanske tar bort mig imorn... SKOJJA! !! INGEN SKULLE BRY SIG ÄNDÅ HAHHAHAHAHAH XD XD nej det gör du inte.. Blev redan rädd när du för två veckor sen skrev att du tar bort dej om en vecka o den som ville hålla kontakten med dej skulle säga till eller nåt, och jag for ut på sjön och jobba i 10 dagar. Skitdåligt internet så jag kunde inte skicka nåt åt dej.. Blev jätteglad när jag kom hem efter 10 dagar och loggade in och insåg att du var kvar 15 jul, 2016 22:43 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Kanske tar bort mig imorn... SKOJJA! !! INGEN SKULLE BRY SIG ÄNDÅ HAHHAHAHAHAH XD XD That's not funny. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jul, 2016 22:59 |
|
Borttagen
|
det är en insekt i mitt rum och jag är t e r r i f i e d men jag kan inte döda den för literally varenda gång jag ser den så försvinner den efter en halv sekund eller så flyger den mot mitt ansikte och så skriker jag och springer iväg och kan inte döda den jag har panik send help
16 jul, 2016 00:07 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Frivolt: HALLÅ JAG BRYR MIG STAAAPHH Kanske tar bort mig imorn... SKOJJA! !! INGEN SKULLE BRY SIG ÄNDÅ HAHHAHAHAHAH XD XD 16 jul, 2016 00:16 |
|
Klaestron
Elev |
16 jul, 2016 01:07 |
|
Borttagen
|
ok w e a r e f i n e efter typ två timmars konstant panik så är den död min bror hörde mig skrika när jag såg den så han kom in i mitt rum och jag bad honom döda den thanks bro
(jag är typ fortfarande rädd och ba "shit tänk om det är fler" men jag är konstant rädd för insekter så??? d är bara a day in the life of andrea) 16 jul, 2016 01:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen