@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Är akutsekreterare på jobbet idag, telefonen har inte ringt på hela eftermiddagen. Den ringer därför säkert när som helst nu när jag är på fikarast D: De (läkare & sjuksköterskor) brukar även lyckas tajma in när jag sitter på toa xD Känns så dumt att sitta där och verka professionell då...
Förutom ev. akuta göromål har jag gjort alla dagens måsten, älskar den känslan! Ska skriva ikapp lite gammalt jox sista timmen! 14 jul, 2016 14:42 |
|
Kintsugi
Prefekt |
...trillade in på svt play, och har nu av okänd anledning kollat på två avsnitt av Boys. Vad var syftet med den här serien? Jag förstår mig inte riktigt på den. :O
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 jul, 2016 15:39 |
|
Matilda weasley
Elev |
Vi bokade biljetter till The Making of Harry Potter imorse för när vi ska till London i början av augusti, sjunde gången jag åker till London och tredje till TMOHP
Jag är jag, det är inte du :P
14 jul, 2016 16:45 |
|
Beben
Elev |
Kollade jättemycket på stamsite innan och har börjat med det igen.
Tbt till typ 2013 när jag var på youtube 24/7 OMGG 14 jul, 2016 17:17 |
|
Shapiro
Elev |
Finns det några på Mugglis som gillar ASMR?
Four score and seven years ago... 14 jul, 2016 19:42 |
|
Borttagen
|
Har köpt en såndär mindfulness-målarbok i hopp om att slappna av kropp och knopp innan läggdags... Tänker mig typ sitta och måla och lyssna på lugn, instrumental musik. Får se om det hjälper...
14 jul, 2016 20:30 |
|
Fjalar
Elev |
Skickade ett mejl till M och i hans autosvar står det att han återkommer i augustii. Alltså augusti med TVÅ i. Augustii. Älskar.
14 jul, 2016 20:32 |
|
Solkatten
Elev |
7:00 Någon som vet vad låten heter?? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jul, 2016 20:35 |
|
Trezzan
Elev |
Slytherin; master race; har vunnit elevhemspokalen väldigt många gånger nu, precis vad vi förtjänar.
14 jul, 2016 20:43 |
|
Vildvittra
Elev |
Var med i tidningen idag angående Pokémon Go
http://www.arbetarbladet.se/gavleborg/gavle/hela-stan-ar-full-av-pokemon "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 jul, 2016 21:09 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen