@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Signe tha toast
Elev |
Skrivet av Borttagen: det är nog 99% säkert att det blir ännu mer framskjuten pågrund av Kaya..Skrivet av Solkatten: ah jag med jag skrek väldigt mycket åt min tv lmaoSkrivet av Borttagen: jag såg på the maze runner och the scorch trials i helgen och jag gillar inte filmerna egentligen men jag älskar alla skådespelare så in extention så tycker jag ändå om filmerna w/e jag älskade the maze runner jÄTTEMYCKET för typ två år sedan eller något men sedan typ fadade det ut men nu är jag tillbaka i en the maze runner-period igen och tbh jag är jättelycklig Jag blev ganska så besviken på The Scorch Trials. Den var inget som boken öht. Jag vart väldigt förvirrad när jag såg den för första gången och typ bah vart är de, de ska ju vara där??? xD Och de hade tagit bort såå mycket... visst den kan inte vara precis som boken men ändå. Jag hoppas att The Death Cure bättre... Ja jag hoppas det : (( Det är ju dock typ ett och ett halvt år kvar tills den kommer ut pga. Dylans skada. Men meanwhile så kommer The Fever Code ut och jag är så excited omg
13 jul, 2016 01:08 |
|
Borttagen
|
Signe tha toast: Jag har varit jätteouppdaterad, vad är det med Kaya? Har hon en annan film eller??
edit: nvm jag googlade och såg det lmao 13 jul, 2016 01:19 |
|
Amaanda
Elev |
Skrivet av Beben: (Sry för sent svar! Har varit lite inaktiv x) )Skrivet av Amaanda: Åh det här lät jättemysigt!Min pojkvän och jag ska ha ett eget booktubeathon i år och det ska bli så himla mysigt! Jag älskar att delta i den som vanligen sker på youtube varje sommar, men vår till-twistade version av årets thon kommer bli ännu bättre tror jag Vi har i alla fall bestämt sex stycken reading-goals att klara under en månads tid: 1. Book-to-movie (alltså först läsa en bok som filmatiserats, sen se filmen) 2. Läsa en bok som är äldre än dig. 3. Läsa en bok med färgen röd på omslaget. 4. Läsa en bok man inte vet någonting om. 5. Läsa en bok från en genre du läst lite i år. 6. Läsa en bok den andra valt att du ska läsa. Det ska bli så himla roligt att genomföra och jag kan inte vänta på att han ska komma hem från London så vi kan börja! #bokfantast Blev själv sugen på att testa på detta haha Men ja! Det kommer bli jättemysigt tror jag! Sök på "booktubeathon" på youtube så finns det ju all möjlighet att vara med i i det vanliga marathonet. Det är otroligt roligt faktiskt!
13 jul, 2016 08:14 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Alltså, Resa med Hogwartsexpressen... känns som om det håller på att bli way bigger än vad vi hade tänkt. Heh... I'm getting quite nervous. Vad förväntar sig folk ens?? #prestationsångest #kommergörasåmångamänniskorbesvikna #harfolkenslästevenemangsbeskrvningenomvilkaUSCär? #jagtvivlarpådet
~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 13 jul, 2016 10:44 |
|
Borttagen
|
Jag vill inte vara 25 år gammal och behöva tänka på pensionsplaceringar. SÅ FÖRVIRRAD.
13 jul, 2016 11:54 |
|
Signe tha toast
Elev |
Skrivet av Borttagen: Svårt o göra en film med någon som är gravidSigne tha toast: Jag har varit jätteouppdaterad, vad är det med Kaya? Har hon en annan film eller?? edit: nvm jag googlade och såg det lmao
13 jul, 2016 13:28 |
|
Camaenel
Elev |
Jag har åkt tre stationer och är redan trött på att åka pendeltåget. Önskar jag kunde spöktransferera mig istället
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. 13 jul, 2016 13:42 |
|
Borttagen
|
13 jul, 2016 14:41 |
|
Beben
Elev |
13 jul, 2016 14:43 |
|
introvertsaxofonist
Elev |
Trodde jag skulle kunna jobba idag, men inte då.. Blodtrycksfall och yrslig en timme innan passet skulle börja. Kul att ringa till jobbet och förklara detta >_<
Bara jag som skäms över att vara sjuk? "If you stand for equality, then you're a feminist. Sorry to tell you." - Emma Watson 13 jul, 2016 15:05 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen