Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22676 22677 22678 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
I vanliga fall tar det typ en halvtimme att gå fram och tillbaka till affären, idag tog det tre timmar. Var på Pokemon jakt xD

Hur skaffade du det? Det finns ju inte Sverige ännu...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

12 jul, 2016 23:12

liuns
Elev

Avatar


Mm

12 jul, 2016 23:30

Solkatten
Elev

Avatar


liuns: Du får gärna sluta spamma......

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

12 jul, 2016 23:34

liuns
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
liuns: Du får gärna sluta spamma......


Ok jag är hemskt ledsen min fagra kamrat. Jag ber om eder förlåtelse.

12 jul, 2016 23:35

Borttagen

Avatar


jag såg på the maze runner och the scorch trials i helgen och jag gillar inte filmerna egentligen men jag älskar alla skådespelare så in extention så tycker jag ändå om filmerna
w/e
jag älskade the maze runner jÄTTEMYCKET för typ två år sedan eller något men sedan typ fadade det ut men nu är jag tillbaka i en the maze runner-period igen och tbh jag är jättelycklig

12 jul, 2016 23:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Vildvittra:
I vanliga fall tar det typ en halvtimme att gå fram och tillbaka till affären, idag tog det tre timmar. Var på Pokemon jakt xD

Hur skaffade du det? Det finns ju inte Sverige ännu...

http://spela.aftonbladet.se/2016/07/spela-pokemon-go-i-sverige-sahar-gor-du/

13 jul, 2016 00:04

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
jag såg på the maze runner och the scorch trials i helgen och jag gillar inte filmerna egentligen men jag älskar alla skådespelare så in extention så tycker jag ändå om filmerna
w/e
jag älskade the maze runner jÄTTEMYCKET för typ två år sedan eller något men sedan typ fadade det ut men nu är jag tillbaka i en the maze runner-period igen och tbh jag är jättelycklig

Jag blev ganska så besviken på The Scorch Trials. Den var inget som boken öht. Jag vart väldigt förvirrad när jag såg den för första gången och typ bah vart är de, de ska ju vara där??? xD Och de hade tagit bort såå mycket... visst den kan inte vara precis som boken men ändå. Jag hoppas att The Death Cure bättre...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 jul, 2016 00:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
jag såg på the maze runner och the scorch trials i helgen och jag gillar inte filmerna egentligen men jag älskar alla skådespelare så in extention så tycker jag ändå om filmerna
w/e
jag älskade the maze runner jÄTTEMYCKET för typ två år sedan eller något men sedan typ fadade det ut men nu är jag tillbaka i en the maze runner-period igen och tbh jag är jättelycklig

Jag blev ganska så besviken på The Scorch Trials. Den var inget som boken öht. Jag vart väldigt förvirrad när jag såg den för första gången och typ bah vart är de, de ska ju vara där??? xD Och de hade tagit bort såå mycket... visst den kan inte vara precis som boken men ändå. Jag hoppas att The Death Cure bättre...
ah jag med jag skrek väldigt mycket åt min tv lmao
Ja jag hoppas det : (( Det är ju dock typ ett och ett halvt år kvar tills den kommer ut pga. Dylans skada.

Men meanwhile så kommer The Fever Code ut och jag är så excited omg

13 jul, 2016 00:39

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
jag såg på the maze runner och the scorch trials i helgen och jag gillar inte filmerna egentligen men jag älskar alla skådespelare så in extention så tycker jag ändå om filmerna
w/e
jag älskade the maze runner jÄTTEMYCKET för typ två år sedan eller något men sedan typ fadade det ut men nu är jag tillbaka i en the maze runner-period igen och tbh jag är jättelycklig

Jag blev ganska så besviken på The Scorch Trials. Den var inget som boken öht. Jag vart väldigt förvirrad när jag såg den för första gången och typ bah vart är de, de ska ju vara där??? xD Och de hade tagit bort såå mycket... visst den kan inte vara precis som boken men ändå. Jag hoppas att The Death Cure bättre...
ah jag med jag skrek väldigt mycket åt min tv lmao
Ja jag hoppas det : (( Det är ju dock typ ett och ett halvt år kvar tills den kommer ut pga. Dylans skada.

Men meanwhile så kommer The Fever Code ut och jag är så excited omg

Yesss The Fever Code omg. Ska bli såå kul att få se hur livet i gläntan var innan Thomas kom och allt annat!! jwfegrlebad

En grej jag är nyfiken på hur de kommer att göra i The Death Cure...
Spoiler:
Tryck här för att visa!I The Maze Runner fick liksom Gally ett spjut i sig och man fick på riktigt se hur han dog. I tredje boken visade det sig att han plötsligt lever och arbetar med The Right Arms eller vad de nu hette, hur ska de förklara det? xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 jul, 2016 00:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
jag såg på the maze runner och the scorch trials i helgen och jag gillar inte filmerna egentligen men jag älskar alla skådespelare så in extention så tycker jag ändå om filmerna
w/e
jag älskade the maze runner jÄTTEMYCKET för typ två år sedan eller något men sedan typ fadade det ut men nu är jag tillbaka i en the maze runner-period igen och tbh jag är jättelycklig

Jag blev ganska så besviken på The Scorch Trials. Den var inget som boken öht. Jag vart väldigt förvirrad när jag såg den för första gången och typ bah vart är de, de ska ju vara där??? xD Och de hade tagit bort såå mycket... visst den kan inte vara precis som boken men ändå. Jag hoppas att The Death Cure bättre...
ah jag med jag skrek väldigt mycket åt min tv lmao
Ja jag hoppas det : (( Det är ju dock typ ett och ett halvt år kvar tills den kommer ut pga. Dylans skada.

Men meanwhile så kommer The Fever Code ut och jag är så excited omg

Yesss The Fever Code omg. Ska bli såå kul att få se hur livet i gläntan var innan Thomas kom och allt annat!! jwfegrlebad

En grej jag är nyfiken på hur de kommer att göra i The Death Cure...
Spoiler:
Tryck här för att visa!I The Maze Runner fick liksom Gally ett spjut i sig och man fick på riktigt se hur han dog. I tredje boken visade det sig att han plötsligt lever och arbetar med The Right Arms eller vad de nu hette, hur ska de förklara det? xD
Ja!!
Spoiler:
Tryck här för att visa!Kommer dock bara att bli heartbreak all over again när jag får läsa om Newt : ((( Han var definitivt en av mina favoritkaraktärer, along with Minho, och sedan dog han och i was a m e s s och nu kommer han att leva igen?? ahh vet ej om jag ska vara glad eller ledsen


Jag med - jag förstår inte hur de
Spoiler:
Tryck här för att visa!förklarade det där med när han dödade Chuck i filmen heller? According to them så kom ju WICKED och hämtade dem men idk de förklarade aldrig hur de övertalade Gally att försöka mörda Thomas för även om han är hemsk och basically hatar Thomas så tror jag ej att han hade bara lämnat resten av The Gladers tbh?? så idk

13 jul, 2016 00:54

1 2 3 ... 22676 22677 22678 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.