@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Vildvittra: I vanliga fall tar det typ en halvtimme att gå fram och tillbaka till affären, idag tog det tre timmar. Var på Pokemon jakt xD Hur skaffade du det? Det finns ju inte Sverige ännu... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 jul, 2016 23:12 |
|
liuns
Elev |
Mm
12 jul, 2016 23:30 |
|
Solkatten
Elev |
liuns: Du får gärna sluta spamma......
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 jul, 2016 23:34 |
|
liuns
Elev |
Ok jag är hemskt ledsen min fagra kamrat. Jag ber om eder förlåtelse. 12 jul, 2016 23:35 |
|
Borttagen
|
jag såg på the maze runner och the scorch trials i helgen och jag gillar inte filmerna egentligen men jag älskar alla skådespelare så in extention så tycker jag ändå om filmerna
w/e jag älskade the maze runner jÄTTEMYCKET för typ två år sedan eller något men sedan typ fadade det ut men nu är jag tillbaka i en the maze runner-period igen och tbh jag är jättelycklig 12 jul, 2016 23:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Vildvittra: I vanliga fall tar det typ en halvtimme att gå fram och tillbaka till affären, idag tog det tre timmar. Var på Pokemon jakt xD Hur skaffade du det? Det finns ju inte Sverige ännu... http://spela.aftonbladet.se/2016/07/spela-pokemon-go-i-sverige-sahar-gor-du/ 13 jul, 2016 00:04 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag såg på the maze runner och the scorch trials i helgen och jag gillar inte filmerna egentligen men jag älskar alla skådespelare så in extention så tycker jag ändå om filmerna w/e jag älskade the maze runner jÄTTEMYCKET för typ två år sedan eller något men sedan typ fadade det ut men nu är jag tillbaka i en the maze runner-period igen och tbh jag är jättelycklig Jag blev ganska så besviken på The Scorch Trials. Den var inget som boken öht. Jag vart väldigt förvirrad när jag såg den för första gången och typ bah vart är de, de ska ju vara där??? xD Och de hade tagit bort såå mycket... visst den kan inte vara precis som boken men ändå. Jag hoppas att The Death Cure bättre... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 jul, 2016 00:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: ah jag med jag skrek väldigt mycket åt min tv lmaoSkrivet av Borttagen: jag såg på the maze runner och the scorch trials i helgen och jag gillar inte filmerna egentligen men jag älskar alla skådespelare så in extention så tycker jag ändå om filmerna w/e jag älskade the maze runner jÄTTEMYCKET för typ två år sedan eller något men sedan typ fadade det ut men nu är jag tillbaka i en the maze runner-period igen och tbh jag är jättelycklig Jag blev ganska så besviken på The Scorch Trials. Den var inget som boken öht. Jag vart väldigt förvirrad när jag såg den för första gången och typ bah vart är de, de ska ju vara där??? xD Och de hade tagit bort såå mycket... visst den kan inte vara precis som boken men ändå. Jag hoppas att The Death Cure bättre... Ja jag hoppas det : (( Det är ju dock typ ett och ett halvt år kvar tills den kommer ut pga. Dylans skada. Men meanwhile så kommer The Fever Code ut och jag är så excited omg 13 jul, 2016 00:39 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: ah jag med jag skrek väldigt mycket åt min tv lmaoSkrivet av Borttagen: jag såg på the maze runner och the scorch trials i helgen och jag gillar inte filmerna egentligen men jag älskar alla skådespelare så in extention så tycker jag ändå om filmerna w/e jag älskade the maze runner jÄTTEMYCKET för typ två år sedan eller något men sedan typ fadade det ut men nu är jag tillbaka i en the maze runner-period igen och tbh jag är jättelycklig Jag blev ganska så besviken på The Scorch Trials. Den var inget som boken öht. Jag vart väldigt förvirrad när jag såg den för första gången och typ bah vart är de, de ska ju vara där??? xD Och de hade tagit bort såå mycket... visst den kan inte vara precis som boken men ändå. Jag hoppas att The Death Cure bättre... Ja jag hoppas det : (( Det är ju dock typ ett och ett halvt år kvar tills den kommer ut pga. Dylans skada. Men meanwhile så kommer The Fever Code ut och jag är så excited omg Yesss The Fever Code omg. Ska bli såå kul att få se hur livet i gläntan var innan Thomas kom och allt annat!! jwfegrlebad En grej jag är nyfiken på hur de kommer att göra i The Death Cure... Spoiler: Tryck här för att visa! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 jul, 2016 00:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Ja!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: ah jag med jag skrek väldigt mycket åt min tv lmaoSkrivet av Borttagen: jag såg på the maze runner och the scorch trials i helgen och jag gillar inte filmerna egentligen men jag älskar alla skådespelare så in extention så tycker jag ändå om filmerna w/e jag älskade the maze runner jÄTTEMYCKET för typ två år sedan eller något men sedan typ fadade det ut men nu är jag tillbaka i en the maze runner-period igen och tbh jag är jättelycklig Jag blev ganska så besviken på The Scorch Trials. Den var inget som boken öht. Jag vart väldigt förvirrad när jag såg den för första gången och typ bah vart är de, de ska ju vara där??? xD Och de hade tagit bort såå mycket... visst den kan inte vara precis som boken men ändå. Jag hoppas att The Death Cure bättre... Ja jag hoppas det : (( Det är ju dock typ ett och ett halvt år kvar tills den kommer ut pga. Dylans skada. Men meanwhile så kommer The Fever Code ut och jag är så excited omg Yesss The Fever Code omg. Ska bli såå kul att få se hur livet i gläntan var innan Thomas kom och allt annat!! jwfegrlebad En grej jag är nyfiken på hur de kommer att göra i The Death Cure... Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Jag med - jag förstår inte hur de Spoiler: Tryck här för att visa! 13 jul, 2016 00:54 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen