@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Borttagen: Nämen då går jag väl in för att bli the meanest bitch on mugglarportalen then! Det krävs inte så mycket i och för sig. Det är väl en tråkig inställning, speciellt med tanke på vad sidan redan blivit. Det jag menar är att det som jag anser vara fullt relevanta resonemang och ställningstaganden tydligen gör mig till the meanest bitch on mugglarportalen, och om det är så inställningen är så får jag väl bli det. I'll roll with it Jo, fast nu verkar det ju vara vissa här på mugglarportalen som inte tycks vara mottagliga för relevanta resongemang och ställningstaganden, så kanske är det bäst att bara let it go och inte ens börja diskussionen även hur mycket det än kliar i fingrarna Yeah, kommer väl inte palla i all evighet, men ibland fastnar något! Folk här har ju lärt mig en massa saker genom åren. 12 jul, 2016 16:12 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Borttagen: Nämen då går jag väl in för att bli the meanest bitch on mugglarportalen then! Det krävs inte så mycket i och för sig. Det är väl en tråkig inställning, speciellt med tanke på vad sidan redan blivit. Det jag menar är att det som jag anser vara fullt relevanta resonemang och ställningstaganden tydligen gör mig till the meanest bitch on mugglarportalen, och om det är så inställningen är så får jag väl bli det. I'll roll with it Jo, fast nu verkar det ju vara vissa här på mugglarportalen som inte tycks vara mottagliga för relevanta resongemang och ställningstaganden, så kanske är det bäst att bara let it go och inte ens börja diskussionen även hur mycket det än kliar i fingrarna Vad som är relevant för någon, kanske inte stämmer in i världsbilden/levnadssituationen för en annan. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 12 jul, 2016 16:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Borttagen: Nämen då går jag väl in för att bli the meanest bitch on mugglarportalen then! Det krävs inte så mycket i och för sig. Det är väl en tråkig inställning, speciellt med tanke på vad sidan redan blivit. Det jag menar är att det som jag anser vara fullt relevanta resonemang och ställningstaganden tydligen gör mig till the meanest bitch on mugglarportalen, och om det är så inställningen är så får jag väl bli det. I'll roll with it Jo, fast nu verkar det ju vara vissa här på mugglarportalen som inte tycks vara mottagliga för relevanta resongemang och ställningstaganden, så kanske är det bäst att bara let it go och inte ens börja diskussionen även hur mycket det än kliar i fingrarna Vad som är relevant för någon, kanske inte stämmer in i världsbilden/levnadssituationen för en annan. Nä, jag håller med. Jag har ju inget emot att alla (andra än jag) får yttra sin åsikt, men jag blir heller inte förvånad om folk säger emot mig. Däremot kommer jag ju verkligen att pusha för det jag tror på, och tycker att det är konstigt om det räknas som påhopp. 12 jul, 2016 17:48 |
|
Beben
Elev |
Vi gjorde veganska banana bites hemma, såg ut som chokladkakor och smakade som typ bananer som en värmer med choklad i (kan inte beskriva det lel). Gott var det iaf!
12 jul, 2016 20:09 |
|
Frivolt
Elev |
Åker till Stockholm imorn
12 jul, 2016 20:24 |
|
Vildvittra
Elev |
I vanliga fall tar det typ en halvtimme att gå fram och tillbaka till affären, idag tog det tre timmar. Var på Pokemon jakt xD
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 jul, 2016 21:17 |
|
fakeliampayne
Elev |
Skrivet av Beben: Vi gjorde veganska banana bites hemma, såg ut som chokladkakor och smakade som typ bananer som en värmer med choklad i (kan inte beskriva det lel). Gott var det iaf! Stolt över dig, de blev jättevackra c: ♥ ![]()
12 jul, 2016 22:28 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av fakeliampayne: Lisa sa att det såg ut som bajs ... Skrivet av Beben: Vi gjorde veganska banana bites hemma, såg ut som chokladkakor och smakade som typ bananer som en värmer med choklad i (kan inte beskriva det lel). Gott var det iaf! Stolt över dig, de blev jättevackra c: ♥ 12 jul, 2016 22:29 |
|
fakeliampayne
Elev |
Skrivet av Beben: Jag tyckte det också men jag sa inget för du va så glad men de var iaf bakade w loveSkrivet av fakeliampayne: Lisa sa att det såg ut som bajs ... Skrivet av Beben: Vi gjorde veganska banana bites hemma, såg ut som chokladkakor och smakade som typ bananer som en värmer med choklad i (kan inte beskriva det lel). Gott var det iaf! Stolt över dig, de blev jättevackra c: ♥ ![]()
12 jul, 2016 22:37 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av fakeliampayne: men muppSkrivet av Beben: Jag tyckte det också men jag sa inget för du va så glad men de var iaf bakade w love Skrivet av fakeliampayne: Lisa sa att det såg ut som bajs ... Skrivet av Beben: Vi gjorde veganska banana bites hemma, såg ut som chokladkakor och smakade som typ bananer som en värmer med choklad i (kan inte beskriva det lel). Gott var det iaf! Stolt över dig, de blev jättevackra c: ♥ 12 jul, 2016 23:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen