@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
12 jul, 2016 12:41 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Klaestron: Första lediga dagen sedan i fredags, har redan hunnit tvätta, handlat, bakat bröd och fångat två pokémon. Vad ska jag göra nu? :o Imponerande! Jag som varit vaken i drygt en och en halv timme och fortfarande inte ätit upp min frukost, haha. Men du kanske kan läsa? Rita? Pyssla med något annat projekt? ^^ Jo jag håller på att lösa I am number four, men har lite svårt att komma igång med den igen, ska nog träna lite annars somnat jag nog snart
12 jul, 2016 12:46 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
12 jul, 2016 13:06 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Det regnar, jag har tänt ljus, rökelse, satt på musik, ätit god frukost.. Försöker må bra..
12 jul, 2016 13:56 |
|
kanelpumpa
Elev |
12 jul, 2016 14:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Borttagen: Nämen då går jag väl in för att bli the meanest bitch on mugglarportalen then! Det krävs inte så mycket i och för sig. Det är väl en tråkig inställning, speciellt med tanke på vad sidan redan blivit. Det jag menar är att det som jag anser vara fullt relevanta resonemang och ställningstaganden tydligen gör mig till the meanest bitch on mugglarportalen, och om det är så inställningen är så får jag väl bli det. I'll roll with it 12 jul, 2016 15:00
Detta inlägg ändrades senast 2016-07-12 kl. 15:47
|
|
Chaemy
Elev |
Jinx, tråkigt att det har blivit så egentligen.. Tycker att det ofta kan bli ganska intressanta debatter och då är det så himla synd när folk blir arga och tar illa upp av att man tycker olika.
12 jul, 2016 15:46 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Jag tycker att det är inget fel med debatter på mugglis. Absolut inte jag tycker det är bra att det finns debatter och folk med olika åsikter, men det jag tycker är tråkigt är hur flera lägger fram sina argument och ofta kan de framstå väldigt aggressiva och ignoranta mot vad den andra i debatten har att säga och i flera fall så är många väldigt ovetande kring saker som diskuteras och istället för att förklara och försöka lära så väljer många att istället ''attackera'' den och det är det är det jag anser är den ''dåliga stämningen'' på Mugglis. Inte att debatter existerar och olika åsikter, utan hur de ofta hanteras.
12 jul, 2016 15:50
Detta inlägg ändrades senast 2020-06-28 kl. 21:01
|
|
Frivolt
Elev |
Lägg en mjölktand under kudden
Och nästa morgon ett tu tre Finns en gåva under kudden Från mjöktandsmössen ska du se! :] 12 jul, 2016 15:52 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Borttagen: Nämen då går jag väl in för att bli the meanest bitch on mugglarportalen then! Det krävs inte så mycket i och för sig. Det är väl en tråkig inställning, speciellt med tanke på vad sidan redan blivit. Det jag menar är att det som jag anser vara fullt relevanta resonemang och ställningstaganden tydligen gör mig till the meanest bitch on mugglarportalen, och om det är så inställningen är så får jag väl bli det. I'll roll with it Jo, fast nu verkar det ju vara vissa här på mugglarportalen som inte tycks vara mottagliga för relevanta resongemang och ställningstaganden, så kanske är det bäst att bara let it go och inte ens börja diskussionen även hur mycket det än kliar i fingrarna ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 12 jul, 2016 15:57 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen