@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag ska antagligen till london igen till hösten i'm yelling jag är så lycklig???
11 jul, 2016 21:14 |
|
Klaestron
Elev |
Äntligen hemma från jobbet. Ledigt till på onsdag eftermiddag. Så mentalt trött av alla saker jag ska lära mig. Vill bara bli hållen en stund
11 jul, 2016 22:21 |
|
LolFeelings
Elev |
Finns inget jag vill mer än att flytta hemifrån. Jag är verkligen inte skapt för att leva i ett hushåll som består utav kaos med 5 personer. Min drömframtid är en där jag har makt över mitt eget liv och mina val utan att konstant vara övervakad.
11 jul, 2016 22:36 |
|
Borttagen
|
Kvällspromenad med min bästa vän och vi låtsas att vi går runt i Bronx och känslan att jag vill gå där med honom hela natten ♥ Har saknat honom så mycket, jag kände mig så obeskrivligt lycklig. Jag älskar honom från djupet av min benmärg. Vemodet att han bara är hemma några dagar för att sedan försvinna igen. Jag tror aldrig jag tyckt om en annan människa så mycket. Jag tror aldrig jag mått så dåligt av att vara ifrån någon så mycket. Hade han varit hos mig hade jag nog klarat denna sommaren med psykiska hälsan i behåll. Nu vetefan. Så dålig tajming av oss.
11 jul, 2016 23:02 |
|
fakeliampayne
Elev |
11 jul, 2016 23:40 |
|
Beben
Elev |
11 jul, 2016 23:41 |
|
Borttagen
|
vad gör en när ens kropp är dÖD och en typ inte orkar röra sig men en är jättepigg i övrigt och absolut inte skulle klara av att somna ..............................
why am i like this 11 jul, 2016 23:53 |
|
Frivolt
Elev |
Önska något innan du somnar!
Så kanske du hamnar i Önskeskogen hos skogsfamiljerna! Fick den på hjärnan bara..... minnen :, ( :, ( 12 jul, 2016 00:10 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt:
Önska något innan du somnar! Så kanske du hamnar i Önskeskogen hos skogsfamiljerna! Fick den på hjärnan bara..... minnen :, ( :, ([/quote Liten, mindre, minst..... ♥ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 jul, 2016 00:19 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Kom hem från jobbet för en halvtimme sen. Det känns bättre och bättre med hela hovmästar-grejen, känner att jag börjar få rutin nu! Och ikväll var mycket lugnare och skönare än mina två första pass. Plus att min fina (känns nästan wierd att kalla honom det, haha) kom förbi och hängde ett tag. Visste att han skulle komma förbi, men inte när, så den plötsliga glädjen när jag vänder mig om och ser honom var otrolig ♥
Nu äntligen sova, i en nybäddad säng dessutom! Så najs :3 Sov gott, mugglis, ta hand om er! ♥ ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 12 jul, 2016 01:37 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen