@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Skrivet av fakeliampayne: Hehe om du vill Skrivet av Beben: idk men vet att e.l.f. är ganska billigt xD och alltsååå jag har rabatt just nu om du vill att jag ska beställa ;D Någon som har tips på något bra, billig highliter? Har en nu men den syns nästan inte så vill gärna ha en ny. c: 11 jul, 2016 11:25 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Atira: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Kim Potter: När man får två tummar och bara "yay! Förlorade typ 200 tummar nu när så många tog bort sig :c Hittills har ingen tummat något jag skrivit efter att folk tog bort sig, så jag har fortfarande mina "gamla" tummar kvar.. Mina tummar var kvar hela helgen, sen vips nu hade det försvunnit 20 st. Det är nästan så att jag hoppas någon ska tumma något.. Vill se hur många tummar jag förlorat. ;P 11 jul, 2016 11:30 |
|
fakeliampayne
Elev |
Skrivet av Beben: japp, tror också att alla deras produkter är veganska förutom borstarna, kommer inte ihåg utantill xD Bara du betalar sen lolllllSkrivet av fakeliampayne: Hehe om du vill Skrivet av Beben: idk men vet att e.l.f. är ganska billigt xD och alltsååå jag har rabatt just nu om du vill att jag ska beställa ;D Någon som har tips på något bra, billig highliter? Har en nu men den syns nästan inte så vill gärna ha en ny. c: ![]()
11 jul, 2016 11:30 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av fakeliampayne: Mupp har inga pengar ;-; xDSkrivet av Beben: japp, tror också att alla deras produkter är veganska förutom borstarna, kommer inte ihåg utantill xD Bara du betalar sen lolllll Skrivet av fakeliampayne: Hehe om du vill Skrivet av Beben: idk men vet att e.l.f. är ganska billigt xD och alltsååå jag har rabatt just nu om du vill att jag ska beställa ;D Någon som har tips på något bra, billig highliter? Har en nu men den syns nästan inte så vill gärna ha en ny. c: 11 jul, 2016 11:33 |
|
Frivolt
Elev |
Ska träna gymnastik ikväll igen
11 jul, 2016 11:39 |
|
fakeliampayne
Elev |
Skrivet av Beben: tror du jag har det då? xDSkrivet av fakeliampayne: Mupp har inga pengar ;-; xD Skrivet av Beben: japp, tror också att alla deras produkter är veganska förutom borstarna, kommer inte ihåg utantill xD Bara du betalar sen lolllll Skrivet av fakeliampayne: Hehe om du vill Skrivet av Beben: idk men vet att e.l.f. är ganska billigt xD och alltsååå jag har rabatt just nu om du vill att jag ska beställa ;D Någon som har tips på något bra, billig highliter? Har en nu men den syns nästan inte så vill gärna ha en ny. c: ![]()
11 jul, 2016 11:43 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av fakeliampayne: Du har iaf rabatt lmao xDDSkrivet av Beben: tror du jag har det då? xD Skrivet av fakeliampayne: Mupp har inga pengar ;-; xD Skrivet av Beben: japp, tror också att alla deras produkter är veganska förutom borstarna, kommer inte ihåg utantill xD Bara du betalar sen lolllll Skrivet av fakeliampayne: Hehe om du vill Skrivet av Beben: idk men vet att e.l.f. är ganska billigt xD och alltsååå jag har rabatt just nu om du vill att jag ska beställa ;D Någon som har tips på något bra, billig highliter? Har en nu men den syns nästan inte så vill gärna ha en ny. c: 11 jul, 2016 11:46 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
11 jul, 2016 12:01 |
|
Klaestron
Elev |
11 jul, 2016 12:35 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
11 jul, 2016 12:49 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen