@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
fakeliampayne
Elev |
Skrivet av Beben: uummmm joo du får pms lovar så gå lägg dig cxSkrivet av fakeliampayne: ska till mamma ahahhajo annars kommer du va på dåligt humör imorgon och varför ska du ens upp så tidigt? men ska äta frukost hos pappa så måste upp tidigt wtf brukar jag ens vara på dåligt humör när jag är trött? I know im random då men inte på dåligt humör wtf ![]()
11 jul, 2016 00:03 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av fakeliampayne: Skrivet av Beben: uummmm joo du får pms lovar så gå lägg dig cx Skrivet av fakeliampayne: ska till mamma ahahhajo annars kommer du va på dåligt humör imorgon och varför ska du ens upp så tidigt? men ska äta frukost hos pappa så måste upp tidigt wtf brukar jag ens vara på dåligt humör när jag är trött? I know im random då men inte på dåligt humör wtf Spoiler: Tryck här för att visa! 11 jul, 2016 00:06 |
|
fakeliampayne
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av fakeliampayne: Skrivet av Beben: uummmm joo du får pms lovar så gå lägg dig cx Skrivet av fakeliampayne: ska till mamma ahahhajo annars kommer du va på dåligt humör imorgon och varför ska du ens upp så tidigt? men ska äta frukost hos pappa så måste upp tidigt wtf brukar jag ens vara på dåligt humör när jag är trött? I know im random då men inte på dåligt humör wtf Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
11 jul, 2016 00:07 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av fakeliampayne: Skrivet av Beben: Skrivet av fakeliampayne: Skrivet av Beben: uummmm joo du får pms lovar så gå lägg dig cx Skrivet av fakeliampayne: ska till mamma ahahhajo annars kommer du va på dåligt humör imorgon och varför ska du ens upp så tidigt? men ska äta frukost hos pappa så måste upp tidigt wtf brukar jag ens vara på dåligt humör när jag är trött? I know im random då men inte på dåligt humör wtf Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: känns som att vi borde ta detta på uggla tror vi stör allaTryck här för att visa! 11 jul, 2016 00:11 |
|
Borttagen
|
"i'm sorry that i totally ruined newt's character in this story, he seems a little bit gay"
??? lmao jag är så offended newt är gay af jag tar verkl det här personligt 11 jul, 2016 02:09 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
11 jul, 2016 02:36 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: "i'm sorry that i totally ruined newt's character in this story, he seems a little bit gay" ??? lmao jag är så offended newt är gay af jag tar verkl det här personligt Oml de får det att låta som om att det skulle vara något fel med att vara gay D:
11 jul, 2016 09:14 |
|
Beben
Elev |
Någon som har tips på något bra, billig highliter?
Har en nu men den syns nästan inte så vill gärna ha en ny. c: 11 jul, 2016 09:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Signe tha toast: Man måste få lämna om man inte orkar med mer. Det är inte deras ansvar att försöka fixa en sida som dom inte har gjort något dåligt åt.. Fast om det är tex debattforumet eller vad det nu är de mår dåligt av kan de ju bara sluta gå in där och tillbringa tiden på de andra forumen istället och om den bråkiga debattören fortsätter utanför det forumet får man väl säga till admin som för övrigt måste uppdateras...... Det finns tex tre prefekter som inte varit inne på flera månader de borde ärligt talas bytas ut om man inte ska förlänga listan. Jag har dock inte märkt att sidan blivit såpass värdelös att man verkligen vill ta bort sin användare...... :s Fast alla kanske inte har tagit bort sig av samma anledning. Alla tyckte kanske inte att mugglis var värdelöst men att de tog bort sig av personliga anledningar istället. Det kan man ju faktiskt aldrig veta om man inte pratar med var och en av de som tog bort sig här. 11 jul, 2016 10:22 |
|
fakeliampayne
Elev |
Skrivet av Beben: idk men vet att e.l.f. är ganska billigt xD och alltsååå jag har rabatt just nu om du vill att jag ska beställa ;D Någon som har tips på något bra, billig highliter? Har en nu men den syns nästan inte så vill gärna ha en ny. c: ![]()
11 jul, 2016 10:33 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen