@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Atira: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Kim Potter: När man får två tummar och bara "yay! Förlorade typ 200 tummar nu när så många tog bort sig :c Hittills har ingen tummat något jag skrivit efter att folk tog bort sig, så jag har fortfarande mina "gamla" tummar kvar.. Ah, lycko ost;o
10 jul, 2016 22:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Atira: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Kim Potter: När man får två tummar och bara "yay! Förlorade typ 200 tummar nu när så många tog bort sig :c Hittills har ingen tummat något jag skrivit efter att folk tog bort sig, så jag har fortfarande mina "gamla" tummar kvar.. Mina tummar var kvar hela helgen, sen vips nu hade det försvunnit 20 st. 10 jul, 2016 23:10 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag... glömde fullständigt att träna idag? Och nu mår jag sämst eftersom det är för sent nu fastän jag vill och jag hatar känslan av att hjärtat dunkar obekvämt som det brukar göra när jag inte tränar ._.
10 jul, 2016 23:13 |
|
thecellabration
Elev |
det var en såndär långbenspindel i min säng (first of all, rude???????) och jag hatar spindlar Mer Än Allt men mammas man var fortfarande vaken och han räddade mitt liv thanks
10 jul, 2016 23:39 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Signe tha toast: Man måste få lämna om man inte orkar med mer. Det är inte deras ansvar att försöka fixa en sida som dom inte har gjort något dåligt åt.. Fast om det är tex debattforumet eller vad det nu är de mår dåligt av kan de ju bara sluta gå in där och tillbringa tiden på de andra forumen istället och om den bråkiga debattören fortsätter utanför det forumet får man väl säga till admin som för övrigt måste uppdateras...... Det finns tex tre prefekter som inte varit inne på flera månader de borde ärligt talas bytas ut om man inte ska förlänga listan. Jag har dock inte märkt att sidan blivit såpass värdelös att man verkligen vill ta bort sin användare...... :s "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jul, 2016 23:50
Detta inlägg ändrades senast 2016-07-10 kl. 23:58
|
|
Beben
Elev |
10 jul, 2016 23:54 |
|
fakeliampayne
Elev |
10 jul, 2016 23:57 |
|
Beben
Elev |
10 jul, 2016 23:58 |
|
fakeliampayne
Elev |
jo annars kommer du va på dåligt humör imorgon
och varför ska du ens upp så tidigt? ![]()
10 jul, 2016 23:59 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av fakeliampayne: ska till mamma ahahhajo annars kommer du va på dåligt humör imorgon och varför ska du ens upp så tidigt? men ska äta frukost hos pappa så måste upp tidigt wtf brukar jag ens vara på dåligt humör när jag är trött? I know im random då men inte på dåligt humör wtf 11 jul, 2016 00:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen