@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
10 jul, 2016 18:33 |
|
fakeliampayne
Elev |
10 jul, 2016 18:41 |
|
Beben
Elev |
10 jul, 2016 18:42 |
|
Solkatten
Elev |
Forumet lär ju inte bli bättre om folk lämnar, de bara hjälper till att göra den ännu sämre......
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jul, 2016 20:39 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Solkatten: Forumet lär ju inte bli bättre om folk lämnar, de bara hjälper till att göra den ännu sämre...... Håller med! Försöker gå in och sprida lite glädje här varje dag men det ekar tommare än vanligt
10 jul, 2016 21:22 |
|
Signe tha toast
Elev |
Man måste få lämna om man inte orkar med mer. Det är inte deras ansvar att försöka fixa en sida som dom inte har gjort något dåligt åt..
10 jul, 2016 21:35 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Signe tha toast: Man måste få lämna om man inte orkar med mer. Det är inte deras ansvar att försöka fixa en sida som dom inte har gjort något dåligt åt.. THIS SÅ MYCKET!!!!!! Kan inte rösta på fler inlägg idag! Ger dig en tumme imorn! !! 10 jul, 2016 21:44 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Signe tha toast: Man måste få lämna om man inte orkar med mer. Det är inte deras ansvar att försöka fixa en sida som dom inte har gjort något dåligt åt.. Det har vi inte påstått heller
10 jul, 2016 21:44 |
|
Borttagen
|
Jag har inte haft sötsug på jättelänge! Jag stod bredvid ett helt bord med tårtor igår, inte ens då triggades det (men jag smakade lite tårta ändå)! Det är så skönt, jag har verkligen vräkt i mig allt möjligt sött och sliskigt innan. Nu har jag börjat köpa nötter, bär och väldigt mörk choklad istället. Jag kan äta någon bit sötare godis ibland, men känner liksom ingen mersmak, det stannar vid någon enstaka bit. Hoppas det håller i sig!
10 jul, 2016 21:46 |
|
Kim Potter
Elev |
När man får två tummar och bara "yay!
10 jul, 2016 22:03 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen