@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Skrivet av fakeliampayne: nej vi behöver en "PrayForBeben" tråd OMFG omg xDD kan någon bara skapa en #MakeMugglisGreatAgain-tråd?? dör xD 10 jul, 2016 13:16 |
|
LolFeelings
Elev |
Har Staff ens läst det som pågår här, är frågan?
Fast ja, en egen tråd borde nog skapas till situationen.
10 jul, 2016 13:27 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Beben: Skrivet av fakeliampayne: nej vi behöver en "PrayForBeben" tråd OMFG omg xDD kan någon bara skapa en #MakeMugglisGreatAgain-tråd?? dör xD Vi behöver nog båda Första stora partyt har kanske en liten break och avslut nu, men ett nytt party kan alltid komma till och energi, vilja och lust finns ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 jul, 2016 13:34 |
|
Frivolt
Elev |
GAH! Kollade in en tjej på instagram som har tecknat så otroligt snygga teckningar!!!
Sen blev jag sådär ledsen för att jag vill också kunna men jag kan inte ens för fem öre D: ritar sämre än en treåring! Och folk säger hela tiden ba: MEN ÖVA! ÖVNING GER FÄRDIGHET!! MEN JAG HAR INTE TÅLAMODET TILL ATT ÖVA!! -.- framfröallt inte att rita D: 10 jul, 2016 13:51 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: GAH! Kollade in en tjej på instagram som har tecknat så otroligt snygga teckningar!!! Sen blev jag sådär ledsen för att jag vill också kunna men jag kan inte ens för fem öre D: ritar sämre än en treåring! Och folk säger hela tiden ba: MEN ÖVA! ÖVNING GER FÄRDIGHET!! MEN JAG HAR INTE TÅLAMODET TILL ATT ÖVA!! -.- framfröallt inte att rita D: HAHAHHA Jag relaterar till 100%. Säger alltid "Ja, som 12-åring var jag sjukt bra på att teckna, men jag har ju inte tränat sedan dess. Så nu är jag ju värdelös". Önskade att jag fortfarande satte mig ner och gjorde något med hela mitt hjärta, men jag blir rastlös, vill göra så många olika saker, inspireras av så många olika människor, inser att alla andra är så äckligt mycket bättre på något av allt (för hen viger sitt liv till det)... så det är väl vad man BORDE göra. Välj 1 grej och gör det varje dag resten av ditt liv. Så. Då blir du jävligt bra! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 jul, 2016 14:23 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: GAH! Kollade in en tjej på instagram som har tecknat så otroligt snygga teckningar!!! Sen blev jag sådär ledsen för att jag vill också kunna men jag kan inte ens för fem öre D: ritar sämre än en treåring! Och folk säger hela tiden ba: MEN ÖVA! ÖVNING GER FÄRDIGHET!! MEN JAG HAR INTE TÅLAMODET TILL ATT ÖVA!! -.- framfröallt inte att rita D: HAHAHHA Jag relaterar till 100%. Säger alltid "Ja, som 12-åring var jag sjukt bra på att teckna, men jag har ju inte tränat sedan dess. Så nu är jag ju värdelös". Önskade att jag fortfarande satte mig ner och gjorde något med hela mitt hjärta, men jag blir rastlös, vill göra så många olika saker, inspireras av så många olika människor, inser att alla andra är så äckligt mycket bättre på något av allt (för hen viger sitt liv till det)... så det är väl vad man BORDE göra. Välj 1 grej och gör det varje dag resten av ditt liv. Så. Då blir du jävligt bra! HAHA bra jag inte e ensam Eller huur! Okej jag va inte ens bra då men iallafall! I know! plus att jag typ försöker o sen ba: Nope, det här blev fult! Nu ger jag upp! Jag önskar jag kunde göra saker bättre men nej xD Jag suger xD 10 jul, 2016 14:27 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: GAH! Kollade in en tjej på instagram som har tecknat så otroligt snygga teckningar!!! Sen blev jag sådär ledsen för att jag vill också kunna men jag kan inte ens för fem öre D: ritar sämre än en treåring! Och folk säger hela tiden ba: MEN ÖVA! ÖVNING GER FÄRDIGHET!! MEN JAG HAR INTE TÅLAMODET TILL ATT ÖVA!! -.- framfröallt inte att rita D: HAHAHHA Jag relaterar till 100%. Säger alltid "Ja, som 12-åring var jag sjukt bra på att teckna, men jag har ju inte tränat sedan dess. Så nu är jag ju värdelös". Önskade att jag fortfarande satte mig ner och gjorde något med hela mitt hjärta, men jag blir rastlös, vill göra så många olika saker, inspireras av så många olika människor, inser att alla andra är så äckligt mycket bättre på något av allt (för hen viger sitt liv till det)... så det är väl vad man BORDE göra. Välj 1 grej och gör det varje dag resten av ditt liv. Så. Då blir du jävligt bra! HAHA bra jag inte e ensam Eller huur! Okej jag va inte ens bra då men iallafall! I know! plus att jag typ försöker o sen ba: Nope, det här blev fult! Nu ger jag upp! Jag önskar jag kunde göra saker bättre men nej xD Jag suger xD Hahahah, bara att inse. Vi är patetiska ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 jul, 2016 14:42 |
|
Klaestron
Elev |
Introdag nummer 2. Idag fick jag prova alla moment vi ska göra på en förmiddag med/för brukaren. Dagens notis är: hostmaskinen är läskig af och att tömma en urinblåsa är svårare än det ser ut att vara
10 jul, 2016 16:35 |
|
Borttagen
|
Inatt drömde jag att min vän kom hem och han kröp upp till mig och vi kramade varandra jättehårt, jag vaknade i samma veva och det kändes fortfarande som jag hade någon intill mig i mina armar, jag fick nästan panik för jag trodde verkligen det låg någon hos mig på riktigt, så verkligt kändes det! Det tog en lång stund innan känslan försvann. Det är så konstigt hur verklig beröring från en dröm kan kännas.
Saknar min vän 10 jul, 2016 17:37 |
|
Borttagen
|
Ahh blev reminded om när jag brukade rolla jättemycket och nu saknar jag det : ((
(ärligt jag saknar allting från några år sedan det var så mysigt här då vad hände) 10 jul, 2016 18:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen