@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shapiro
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Håller med ovanstående talare. En annan grej som jag har märkt som jag tror är en stor del av den dåliga stämningen är att folk inte lämnar en debatt som de haft i en tråd utan fortsätter den i flera andra trådar och på så vis blir allt fler involverade ex. en debatt som växte fram i Saker ni stör er på- tråden fortsatte senare i denna tråden av oklar anledning . För att få stopp på det skulle ju vara att förnya reglerna på Mugglis en aning och sätta upp en regel om att debatter som sker i en tråd/forum stannar där och eventuellt utnämna fler prefekter så att det blir mer kontroll i forumen. Ja räknas det inte som spam om du skriver fel saker i fel tråd? Om du skriver debatter här skriver du ju inte där det ska vara, det är som om jag skriver en IT artikel i Harry Potter forumet, när det ska vara på dator Four score and seven years ago... 10 jul, 2016 12:52 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Shapiro: Skrivet av TheFifthMarauder: Håller med ovanstående talare. En annan grej som jag har märkt som jag tror är en stor del av den dåliga stämningen är att folk inte lämnar en debatt som de haft i en tråd utan fortsätter den i flera andra trådar och på så vis blir allt fler involverade ex. en debatt som växte fram i Saker ni stör er på- tråden fortsatte senare i denna tråden av oklar anledning . För att få stopp på det skulle ju vara att förnya reglerna på Mugglis en aning och sätta upp en regel om att debatter som sker i en tråd/forum stannar där och eventuellt utnämna fler prefekter så att det blir mer kontroll i forumen. Ja räknas det inte som spam om du skriver fel saker i fel tråd? Om du skriver debatter här skriver du ju inte där det ska vara, det är som om jag skriver en IT artikel i Harry Potter forumet, när det ska vara på dator Ja precis! Känns som att man kan bryta mot i princip alla regler helt utan konsekvenser nuförtiden.
10 jul, 2016 12:57 |
|
Beben
Elev |
HALLÅ HALLÅ ÄR DET FARLIGT ATT ÄTA MASK FÖR JAG KANSKE GJORDE DET PRECIS OCH JAG ÄR GANSKA RÄDD NU AHSLABSAL S
10 jul, 2016 13:01 |
|
Shapiro
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Shapiro: Skrivet av TheFifthMarauder: Håller med ovanstående talare. En annan grej som jag har märkt som jag tror är en stor del av den dåliga stämningen är att folk inte lämnar en debatt som de haft i en tråd utan fortsätter den i flera andra trådar och på så vis blir allt fler involverade ex. en debatt som växte fram i Saker ni stör er på- tråden fortsatte senare i denna tråden av oklar anledning . För att få stopp på det skulle ju vara att förnya reglerna på Mugglis en aning och sätta upp en regel om att debatter som sker i en tråd/forum stannar där och eventuellt utnämna fler prefekter så att det blir mer kontroll i forumen. Ja räknas det inte som spam om du skriver fel saker i fel tråd? Om du skriver debatter här skriver du ju inte där det ska vara, det är som om jag skriver en IT artikel i Harry Potter forumet, när det ska vara på dator Ja precis! Känns som att man kan bryta mot i princip alla regler helt utan konsekvenser nuförtiden. Jag tycker Staff har blivit lite, how-a-do-you-say.... Lata och inaktiva? Tycker nästan det behövs en förstärkning där om det är så pass instabilt nu att folk som funnits här mycket länge och blivit mycket stora plötsligt försvinner Four score and seven years ago... 10 jul, 2016 13:02 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Shapiro: Håller med om att en förstärkning behövs då sidan mer eller mindre går under. Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Shapiro: Skrivet av TheFifthMarauder: Håller med ovanstående talare. En annan grej som jag har märkt som jag tror är en stor del av den dåliga stämningen är att folk inte lämnar en debatt som de haft i en tråd utan fortsätter den i flera andra trådar och på så vis blir allt fler involverade ex. en debatt som växte fram i Saker ni stör er på- tråden fortsatte senare i denna tråden av oklar anledning . För att få stopp på det skulle ju vara att förnya reglerna på Mugglis en aning och sätta upp en regel om att debatter som sker i en tråd/forum stannar där och eventuellt utnämna fler prefekter så att det blir mer kontroll i forumen. Ja räknas det inte som spam om du skriver fel saker i fel tråd? Om du skriver debatter här skriver du ju inte där det ska vara, det är som om jag skriver en IT artikel i Harry Potter forumet, när det ska vara på dator Ja precis! Känns som att man kan bryta mot i princip alla regler helt utan konsekvenser nuförtiden. Jag tycker Staff har blivit lite, how-a-do-you-say.... Lata och inaktiva? Tycker nästan det behövs en förstärkning där om det är så pass instabilt nu att folk som funnits här mycket länge och blivit mycket stora plötsligt försvinner Beben: Ingen aning tyvärr, men tror inte det är livshotande i alla fall (men lita inte på mig, hahah)
10 jul, 2016 13:05
Detta inlägg ändrades senast 2016-07-10 kl. 13:06
|
|
Shapiro
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Shapiro: Håller med om att en förstärkning behövs då sidan mer eller mindre går under. Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Shapiro: Skrivet av TheFifthMarauder: Håller med ovanstående talare. En annan grej som jag har märkt som jag tror är en stor del av den dåliga stämningen är att folk inte lämnar en debatt som de haft i en tråd utan fortsätter den i flera andra trådar och på så vis blir allt fler involverade ex. en debatt som växte fram i Saker ni stör er på- tråden fortsatte senare i denna tråden av oklar anledning . För att få stopp på det skulle ju vara att förnya reglerna på Mugglis en aning och sätta upp en regel om att debatter som sker i en tråd/forum stannar där och eventuellt utnämna fler prefekter så att det blir mer kontroll i forumen. Ja räknas det inte som spam om du skriver fel saker i fel tråd? Om du skriver debatter här skriver du ju inte där det ska vara, det är som om jag skriver en IT artikel i Harry Potter forumet, när det ska vara på dator Ja precis! Känns som att man kan bryta mot i princip alla regler helt utan konsekvenser nuförtiden. Jag tycker Staff har blivit lite, how-a-do-you-say.... Lata och inaktiva? Tycker nästan det behövs en förstärkning där om det är så pass instabilt nu att folk som funnits här mycket länge och blivit mycket stora plötsligt försvinner Går under vill jag väl inte säga, men bra folk som stått vid sidans sida länge försvinner, det är inte okej. Four score and seven years ago... 10 jul, 2016 13:06 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Shapiro: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Shapiro: Håller med om att en förstärkning behövs då sidan mer eller mindre går under. Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Shapiro: Skrivet av TheFifthMarauder: Håller med ovanstående talare. En annan grej som jag har märkt som jag tror är en stor del av den dåliga stämningen är att folk inte lämnar en debatt som de haft i en tråd utan fortsätter den i flera andra trådar och på så vis blir allt fler involverade ex. en debatt som växte fram i Saker ni stör er på- tråden fortsatte senare i denna tråden av oklar anledning . För att få stopp på det skulle ju vara att förnya reglerna på Mugglis en aning och sätta upp en regel om att debatter som sker i en tråd/forum stannar där och eventuellt utnämna fler prefekter så att det blir mer kontroll i forumen. Ja räknas det inte som spam om du skriver fel saker i fel tråd? Om du skriver debatter här skriver du ju inte där det ska vara, det är som om jag skriver en IT artikel i Harry Potter forumet, när det ska vara på dator Ja precis! Känns som att man kan bryta mot i princip alla regler helt utan konsekvenser nuförtiden. Jag tycker Staff har blivit lite, how-a-do-you-say.... Lata och inaktiva? Tycker nästan det behövs en förstärkning där om det är så pass instabilt nu att folk som funnits här mycket länge och blivit mycket stora plötsligt försvinner Går under vill jag väl inte säga, men bra folk som stått vid sidans sida länge försvinner, det är inte okej. Nej, det är sant och tror tyvärr att fler kommer försvinna om inte Staff och vi andra mugglisar kommer fram till en lösning.
10 jul, 2016 13:08 |
|
Shapiro
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Shapiro: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Shapiro: Håller med om att en förstärkning behövs då sidan mer eller mindre går under. Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Shapiro: Skrivet av TheFifthMarauder: Håller med ovanstående talare. En annan grej som jag har märkt som jag tror är en stor del av den dåliga stämningen är att folk inte lämnar en debatt som de haft i en tråd utan fortsätter den i flera andra trådar och på så vis blir allt fler involverade ex. en debatt som växte fram i Saker ni stör er på- tråden fortsatte senare i denna tråden av oklar anledning . För att få stopp på det skulle ju vara att förnya reglerna på Mugglis en aning och sätta upp en regel om att debatter som sker i en tråd/forum stannar där och eventuellt utnämna fler prefekter så att det blir mer kontroll i forumen. Ja räknas det inte som spam om du skriver fel saker i fel tråd? Om du skriver debatter här skriver du ju inte där det ska vara, det är som om jag skriver en IT artikel i Harry Potter forumet, när det ska vara på dator Ja precis! Känns som att man kan bryta mot i princip alla regler helt utan konsekvenser nuförtiden. Jag tycker Staff har blivit lite, how-a-do-you-say.... Lata och inaktiva? Tycker nästan det behövs en förstärkning där om det är så pass instabilt nu att folk som funnits här mycket länge och blivit mycket stora plötsligt försvinner Går under vill jag väl inte säga, men bra folk som stått vid sidans sida länge försvinner, det är inte okej. Nej, det är sant och tror tyvärr att fler kommer försvinna om inte Staff och vi andra mugglisar kommer fram till en lösning. #TaBortDebatterna #PlatsFörAlla #MakeMugglisGreatAgain Skrivet av Beben: HALLÅ HALLÅ ÄR DET FARLIGT ATT ÄTA MASK FÖR JAG KANSKE GJORDE DET PRECIS OCH JAG ÄR GANSKA RÄDD NU AHSLABSAL S Tror inte du kommer dö av det men risk finns att du kommer behöva köpa sådant där anti-mask medel man har när man har mask i magen Four score and seven years ago... 10 jul, 2016 13:09 |
|
Beben
Elev |
Citat: Skrivet av Beben: HALLÅ HALLÅ ÄR DET FARLIGT ATT ÄTA MASK FÖR JAG KANSKE GJORDE DET PRECIS OCH JAG ÄR GANSKA RÄDD NU AHSLABSAL S Tror inte du kommer dö av det men risk finns att du kommer behöva köpa sådant där anti-mask medel man har när man har mask i magen Tack haha, bara jag inte dör av det hehe 10 jul, 2016 13:14 |
|
fakeliampayne
Elev |
10 jul, 2016 13:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen