@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Shapiro: Då denna sidan är som ett sjunkande skepp så borde det ju vara värt ett försök för något måste ju göras då flera av de mest aktiva på denna sidan tagit bort sig under de senaste dagarna...Skrivet av Frivolt: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Frivolt: Skrivet av TheFifthMarauder: Alltså vad händer här på Mugglis? Alla bara lämnar? Jopp D: alla ba - poff! försvinner! D: Beror väl mkt på att mugglis har förändrats så det e inte lika trivsamt som det va förut! Ja, tycker det är så tråkigt att de som gör stämningen så dålig inte lider av några konsekvenser alls på grund av deras handlingar och att folk känner behovet att ta bort sig på grund av det Eller hur, det e väldigt synd Jag har något att föreslå! Mugglis politik! Vi bildar FRM, Folkets Röst på Mugglis, folk föreslår vad dom finner fel med sidan och vi skickar polls till Li och Erfa om saker som bör ändras och förbättras. Någon som tror på detta?
10 jul, 2016 00:06 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av fakeliampayne: INTE ALLA TFSkrivet av Beben: idc det är inte värre än att din pappa kan se alla bilder på mig jag har panik fortfarandeSkrivet av fakeliampayne: tyst med dig alla bilder på oss är putssss veck Skrivet av Beben: #prayforbeben Min telefon har fuckat upp 3 gånger denna veckan redan ......... WTFAKABSPQNSPQSÅAL GAAAHHHH Tror att jag bara behöver ha den i ... Ett år till. Ughhhh. plus jag har ändå alla sparade så det är lugnt xD och ... Eh. Hej. 10 jul, 2016 00:07 |
|
Shapiro
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Shapiro: Då denna sidan är som ett sjunkande skepp så borde det ju vara värt ett försök för något måste ju göras då flera av de mest aktiva på denna sidan tagit bort sig under de senaste dagarna... Skrivet av Frivolt: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Frivolt: Skrivet av TheFifthMarauder: Alltså vad händer här på Mugglis? Alla bara lämnar? Jopp D: alla ba - poff! försvinner! D: Beror väl mkt på att mugglis har förändrats så det e inte lika trivsamt som det va förut! Ja, tycker det är så tråkigt att de som gör stämningen så dålig inte lider av några konsekvenser alls på grund av deras handlingar och att folk känner behovet att ta bort sig på grund av det Eller hur, det e väldigt synd Jag har något att föreslå! Mugglis politik! Vi bildar FRM, Folkets Röst på Mugglis, folk föreslår vad dom finner fel med sidan och vi skickar polls till Li och Erfa om saker som bör ändras och förbättras. Någon som tror på detta? Ja man undrar ju lite vad fan det är som händer, men istället för att fly fältet som en ynkrygg är det bättre att vända sig till STAFF och ta reda på vad roten till ondskan är så vi kan dra upp den som en dålig tistel! Four score and seven years ago... 10 jul, 2016 00:10 |
|
Arivle
Elev |
10 jul, 2016 02:45 |
|
Klaestron
Elev |
God morgon mugglis, hoppas ni mår bra! Om någon känner ett behov att uggla så kan ni uggla med mig, dock kommer jag inte svara mellan 8-15:30 för då är jag på jobbet. Stay safe!
10 jul, 2016 06:30 |
|
Vildvittra
Elev |
Ibland känns det som om man borde följa strömmen och lämna Mugglis...........
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 jul, 2016 10:48 |
|
Shapiro
Elev |
Jag tror jag har en sak som kan leda någorlunda till en lösning! Ta bort 15+ forumet, det passar inte in här, det fyller sidan bara med obekväm politik och negativa känslor om skumma debatter, låt oss istället gå tillbaka till våra trevliga barnarötter där ALLA kan komma överens och ALLA kan vara med, oberoende på vem man är. Varje gång jag går in på 15+ börjar jag må dåligt och får obekväma känslor av negativitet och hat, så ta bort fanskapet och låt oss börja ha kul med varandra istället på Quidditchplanen och Harry Potter forumet, som den här forum sidan faktiskt ska handla om! HP!
Four score and seven years ago... 10 jul, 2016 11:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Shapiro: Jag tror jag har en sak som kan leda någorlunda till en lösning! Ta bort 15+ forumet, det passar inte in här, det fyller sidan bara med obekväm politik och negativa känslor om skumma debatter, låt oss istället gå tillbaka till våra trevliga barnarötter där ALLA kan komma överens och ALLA kan vara med, oberoende på vem man är. Varje gång jag går in på 15+ börjar jag må dåligt och får obekväma känslor av negativitet och hat, så ta bort fanskapet och låt oss börja ha kul med varandra istället på Quidditchplanen och Harry Potter forumet, som den här forum sidan faktiskt ska handla om! HP! Håller med! Det är så himla många som blir dryga i debatter istället för att förklara lugnt och sansat hur de tänker. Folk älskar att provocera varandra på internet, tyvärr 15+ forumet gillar jag, men ser ingen anledning till att debattforumet skulle vara kvar. 10 jul, 2016 11:39 |
|
fakeliampayne
Elev |
Shapiro håller med, det börjar bli för likt ett vanligt forum och inte särskilt HP-relaterat längre som det var förut.
Tror hela det här med att så många lämnar är som en dominoeffekt, men jag hoppas att de kommer tillbaka snart och att fler inte lämnar D: ![]()
10 jul, 2016 12:06 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Håller med ovanstående talare.
En annan grej som jag har märkt som jag tror är en stor del av den dåliga stämningen är att folk inte lämnar en debatt som de haft i en tråd utan fortsätter den i flera andra trådar och på så vis blir allt fler involverade ex. en debatt som växte fram i Saker ni stör er på- tråden fortsatte senare i denna tråden av oklar anledning . För att få stopp på det skulle ju vara att förnya reglerna på Mugglis en aning och sätta upp en regel om att debatter som sker i en tråd/forum stannar där och eventuellt utnämna fler prefekter så att det blir mer kontroll i forumen.
10 jul, 2016 12:31 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen