@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nu sitter jag och min vän på en nattfärja tillbaka till Sverige, kommer vara vid Trelleborg klockan tre, yay.
9 jul, 2016 23:11 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
9 jul, 2016 23:28 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Alltså vad händer här på Mugglis? Alla bara lämnar? Jopp D: alla ba - poff! försvinner! D: Beror väl mkt på att mugglis har förändrats så det e inte lika trivsamt som det va förut! 9 jul, 2016 23:32 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av TheFifthMarauder: Alltså vad händer här på Mugglis? Alla bara lämnar? Jopp D: alla ba - poff! försvinner! D: Beror väl mkt på att mugglis har förändrats så det e inte lika trivsamt som det va förut! Ja, tycker det är så tråkigt att de som gör stämningen så dålig inte lider av några konsekvenser alls på grund av deras handlingar och att folk känner behovet att ta bort sig på grund av det
9 jul, 2016 23:35 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Frivolt: Skrivet av TheFifthMarauder: Alltså vad händer här på Mugglis? Alla bara lämnar? Jopp D: alla ba - poff! försvinner! D: Beror väl mkt på att mugglis har förändrats så det e inte lika trivsamt som det va förut! Ja, tycker det är så tråkigt att de som gör stämningen så dålig inte lider av några konsekvenser alls på grund av deras handlingar och att folk känner behovet att ta bort sig på grund av det Eller hur, det e väldigt synd 9 jul, 2016 23:49 |
|
Shapiro
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Frivolt: Skrivet av TheFifthMarauder: Alltså vad händer här på Mugglis? Alla bara lämnar? Jopp D: alla ba - poff! försvinner! D: Beror väl mkt på att mugglis har förändrats så det e inte lika trivsamt som det va förut! Ja, tycker det är så tråkigt att de som gör stämningen så dålig inte lider av några konsekvenser alls på grund av deras handlingar och att folk känner behovet att ta bort sig på grund av det Eller hur, det e väldigt synd Jag har något att föreslå! Mugglis politik! Vi bildar FRM, Folkets Röst på Mugglis, folk föreslår vad dom finner fel med sidan och vi skickar polls till Li och Erfa om saker som bör ändras och förbättras. Någon som tror på detta? Four score and seven years ago... 9 jul, 2016 23:53 |
|
Beben
Elev |
Min telefon har fuckat upp 3 gånger denna veckan redan ......... WTFAKABSPQNSPQSÅAL GAAAHHHH
Tror att jag bara behöver ha den i ... Ett år till. Ughhhh. 9 jul, 2016 23:53 |
|
fakeliampayne
Elev |
Skrivet av Beben: #prayforbebenMin telefon har fuckat upp 3 gånger denna veckan redan ......... WTFAKABSPQNSPQSÅAL GAAAHHHH Tror att jag bara behöver ha den i ... Ett år till. Ughhhh. ![]()
9 jul, 2016 23:58 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av fakeliampayne: tyst med dig alla bilder på oss är putssss veckSkrivet av Beben: #prayforbeben Min telefon har fuckat upp 3 gånger denna veckan redan ......... WTFAKABSPQNSPQSÅAL GAAAHHHH Tror att jag bara behöver ha den i ... Ett år till. Ughhhh. 9 jul, 2016 23:59 |
|
fakeliampayne
Elev |
Skrivet av Beben: idc det är inte värre än att din pappa kan se alla bilder på mig jag har panik fortfarandeSkrivet av fakeliampayne: tyst med dig alla bilder på oss är putssss veck Skrivet av Beben: #prayforbeben Min telefon har fuckat upp 3 gånger denna veckan redan ......... WTFAKABSPQNSPQSÅAL GAAAHHHH Tror att jag bara behöver ha den i ... Ett år till. Ughhhh. plus jag har ändå alla sparade så det är lugnt xD ![]()
10 jul, 2016 00:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen