@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Magic Dragon
Elev |
Skrivet av Minihäst:
Skrivet av Beben: NÄSTAN värt att byta användare bara för att döpaSkrivet av Minihäst: HAHAH same tho XD *sneaky af*OMG YAS I've been lurking since I was 11 och nu äntligen kan jag känna att jag "ska" vara där också. Brb ska bara skriva något där B) JA SKRIV ATT NU ÄR DENNA MINIHÄSTEN BLIVIT EN STORHÄST OCH FÅR VARA PÅ 15+ FOROMET XD en till Storhäst[/ Grattis på födelsedagen ♥ ♥ ♥
9 jul, 2016 19:02 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Minihäst: HAHAHAH JA OMFGNÄSTAN värt att byta användare bara för att döpa en till Storhäst 9 jul, 2016 19:03 |
|
Emmi
Prefekt |
Va faaan? Min kompis mamma tror jag inte gillar min tränare och tycker det är bra om jag hamnar och lyssna på honom nu.
Jag har 2 saker jag gärna skulle vilja säjja åt henne just nu, 1. Jag har alltid tyckt om honom fast han inte har sånt kul humör hela tiden. Det andra är att jag vill han ska vara på alla mina matcher och styra. Vette fan hur hon kan tro jag inte tycker om honom? Tjejen själv spelar inte ens i mitt lag och mamman har aldrig sett mig med honom? Blir så arg på sånt!!
9 jul, 2016 19:24 |
|
Klaestron
Elev |
9 jul, 2016 19:58 |
|
potterflicka
Elev |
Nä, tror nog att jag lämnar mugglis ett tag.
9 jul, 2016 20:08 |
|
Minihäst
Elev |
another day, another slay 9 jul, 2016 21:15 |
|
Borttagen
|
Varsegod jag hoppas du hade en bra dag idag 9 jul, 2016 21:18 |
|
Klaestron
Elev |
9 jul, 2016 21:27 |
|
The Noble Lion
Elev |
9 jul, 2016 21:41 |
|
Borttagen
|
är på dåligt humör så ska ta ut det på andra nu :^)
9 jul, 2016 22:01 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen