@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Jag vill inte tro det som hände.. Jag passade till MÅL?! Och sedan kallade tränarn som typ hatat mig suverän och att de ska se på hur jag gjorde! Fyfan min dag blev såå mycket bättre!
9 jul, 2016 15:55 |
|
Frivolt
Elev |
Men vafaaan!! trodde det va fotboll ikväll men så äre imorn :'(
Kan knappt vänta tills OS börjar!! OMG! då kommer min tv va på typ 24/7 9 jul, 2016 16:01 |
|
Borttagen
|
Häromdagen gjorde jag dadelbollar (nyttiga chokladbollar) men de blev SÅ konstiga, jag kunde inte fatta vad som var fel!
Flera dagar senare kom jag på att jag glömt ha i havregryn xD 9 jul, 2016 16:31 |
|
Borttagen
|
9 jul, 2016 17:24 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Allvarligt. Den här sajten sänker mig bara nu för tiden. Så jag ger mig jag med nu. Tänker inte radera kontot eller nått men tror inte jag loggar in mer på ett tag iaf. Så ja. Bye, i guess. Tråkigt, försöker ge lite sol på den här sidan men det är svårt Hoppas vi ses här en dag igen!
9 jul, 2016 17:30 |
|
LolFeelings
Elev |
Har sidan blivit ännu mindre aktiv nu? Visserligen självklart eftersom folk dragit, men den känns mycket långsammare än den borde vara om endast 4-5 drog.
9 jul, 2016 17:34 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Har sidan blivit ännu mindre aktiv nu? Visserligen självklart eftersom folk dragit, men den känns mycket långsammare än den borde vara om endast 4-5 drog. Försöker att vara sommar är det lite väl lite aktivitet(utöver de som dragit) är själv så aktiv jag kan med nya jobbet och allt...
9 jul, 2016 17:35 |
|
Frivolt
Elev |
Ska gå o köpa kebab nu
OMNOMNOM!!! 9 jul, 2016 17:36 |
|
Beben
Elev |
9 jul, 2016 17:38 |
|
Frivolt
Elev |
¨
JAG SKA SKYNDA MIG OK?!?! PLUS KAN SKRIVA VIA MOBILEN!!!! HAHA *SKICKAR KEBAB* 9 jul, 2016 17:39 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen