@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Allvarligt. Den här sajten sänker mig bara nu för tiden.
Så jag ger mig jag med nu. Tänker inte radera kontot eller nått men tror inte jag loggar in mer på ett tag iaf. Så ja. Bye, i guess. 9 jul, 2016 00:08 |
|
Hedwig96
Elev |
Internettet är dåligt men jag får inte sova ännu. Måste hålla mina rutiner ish. Sova från 02-10 annars blir det för mycket sömn o då blir jag trött. Måste ju orka jobba hela dagen.
Haha de är ändast när jag är här på båten som jag har rutiner! O jag gillar tiderna. Varje kväll/natt när jag lägger mej är jag i Mariehamn o när jag vaknar är jag i Kapellskär Sen är de bara att åka 6 turer där emellan varje dag, o jobba på flitigt 9 jul, 2016 00:34 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Allvarligt. Den här sajten sänker mig bara nu för tiden. Så jag ger mig jag med nu. Tänker inte radera kontot eller nått men tror inte jag loggar in mer på ett tag iaf. Så ja. Bye, i guess. Alright, hejdå 9 jul, 2016 01:18 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag hatar lite att jag inte kan ändra från iOS - svenska app store till japanska. Vill också spela pokémon go och få batteriet avslaget på två sekunder. :O :O :O
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 jul, 2016 04:44 |
|
Borttagen
|
Måste städa alla gemensamma utrymmen i kollektivet idag. Min städpartner är bortrest så måste göra det ensam. Och jag tror ingen har städat sedan det var vår städhelg förra gången så jävla äckligt som det är här, hur svårt kan det vara att hålla reda på sin städhelg?
9 jul, 2016 09:58 |
|
Minihäst
Elev |
Nämeeh såatte idag blir man femton
another day, another slay 9 jul, 2016 11:15 |
|
Beben
Elev |
9 jul, 2016 11:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Jag hatar lite att jag inte kan ändra från iOS - svenska app store till japanska. Vill också spela pokémon go och få batteriet avslaget på två sekunder. :O :O :O Jag vill också spela!! Det är ju typ drömmen. Får vänta tills det släpps i Sverige... Och ladda upp med ett par powerbanks tills dess! 9 jul, 2016 11:42 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Tänkte ha en "passa på att läsa bok i sommarregnet när temperaturen inte stiger över 27 grader".
Blev en "passa på att städa hela köket/vardagsrummet medan misosoppan kokar, slöa runt på internet följt av en promenad som blir en joggingtur följt av ett svettigt yogapass". GÖTT! Varför kan jag inte ha fler sådana här dagar i veckan? ....oh well, har en hög med skolarbete som väntar... och som kommer tas ikväll/imorgon... kanske... höööööhöhöh.. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 jul, 2016 11:51 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Vaknade med nackspärr och ett svullet, ömmande ögonlock. Undrar vad som hände mig inatt..?
9 jul, 2016 12:26 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen