@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tog bussen till centrum och köpte veg-sushi Vad består en sån av? Jag klarar inte av att äta "rå" fisk! Så vill pröva veg sushi men vet inte vad det ingår! 8 jul, 2016 20:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Tog bussen till centrum och köpte veg-sushi Vad består en sån av? Jag klarar inte av att äta "rå" fisk! Så vill pröva veg sushi men vet inte vad det ingår! Typ avocado, tofu, diverse grönsaker! Äter man ägg finns det med omelett också! Jag gillade inte heller sushi med fisk/skaldjur när jag fortfarande åt sådant, det är först när jag började äta vegetariskt som jag började gilla sushi! 8 jul, 2016 20:43 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Tog bussen till centrum och köpte veg-sushi Vad består en sån av? Jag klarar inte av att äta "rå" fisk! Så vill pröva veg sushi men vet inte vad det ingår! Typ avocado, tofu, diverse grönsaker! Äter man ägg finns det med omelett också! Jag gillade inte heller sushi med fisk/skaldjur när jag fortfarande åt sådant, det är först när jag började äta vegetariskt som jag började gilla sushi! Oh det lät gott 8 jul, 2016 21:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Tog bussen till centrum och köpte veg-sushi Vad består en sån av? Jag klarar inte av att äta "rå" fisk! Så vill pröva veg sushi men vet inte vad det ingår! Typ avocado, tofu, diverse grönsaker! Äter man ägg finns det med omelett också! Jag gillade inte heller sushi med fisk/skaldjur när jag fortfarande åt sådant, det är först när jag började äta vegetariskt som jag började gilla sushi! Oh det lät gott Jag tror aldrig jag ätit just sparris i sushi... men man kan ha typ lite vad som helst. Och olika sushiställen har lite olika grejer, jag har ätit med broccoli, svamp, och allt möjligt. Gör man det själv hemma (det gör aldrig jag för jag tycker det är för mycket pill) kan man ju experimentera in i det oändliga. Du kan säkert kolla runt på sushi-restauranger i närheten och se vad de har, det kan vara väldigt olika (tyvärr är det inte alla som skriver ut det vegetariska på menyerna). Och vissa asiatiska restauranger har bufféer med både sushi, thai mm, det är rätt bra att testa på sushi där om man är osäker, för tycker man inte om det kan man bara plocka av den andra maten istället! 8 jul, 2016 21:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Tog bussen till centrum och köpte veg-sushi Vad består en sån av? Jag klarar inte av att äta "rå" fisk! Så vill pröva veg sushi men vet inte vad det ingår! Typ avocado, tofu, diverse grönsaker! Äter man ägg finns det med omelett också! Jag gillade inte heller sushi med fisk/skaldjur när jag fortfarande åt sådant, det är först när jag började äta vegetariskt som jag började gilla sushi! Oh det lät gott Jag tror aldrig jag ätit just sparris i sushi... men man kan ha typ lite vad som helst. Och olika sushiställen har lite olika grejer, jag har ätit med broccoli, svamp, och allt möjligt. Gör man det själv hemma (det gör aldrig jag för jag tycker det är för mycket pill) kan man ju experimentera in i det oändliga. Du kan säkert kolla runt på sushi-restauranger i närheten och se vad de har, det kan vara väldigt olika (tyvärr är det inte alla som skriver ut det vegetariska på menyerna). Och vissa asiatiska restauranger har bufféer med både sushi, thai mm, det är rätt bra att testa på sushi där om man är osäker, för tycker man inte om det kan man bara plocka av den andra maten istället! Tänkte rekommendera Slimfood för vegetarisk sushi, men såg att de bara finns i Malmö och Göteborg. Men har ni vägarna förbi där så titta in på Slimfood. Ett av de bästa ställena för sushi i Sverige imo (och jag jämför med Tokyo) och det är vegetariskt! 8 jul, 2016 21:24 |
|
Klaestron
Elev |
8 jul, 2016 21:52 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Klaestron: Tidig kväll för tidig morgon. Imorgon kl 8 börjar mitt intropass!! God natt och ta hand om er, fam! lycka till imorgon! 8 jul, 2016 21:54 |
|
Borttagen
|
Secchan: Tack för tipset! Ska besöka Slimfood inom en snar framtid!
8 jul, 2016 22:17 |
|
thecellabration
Elev |
jag googlade lupin (blomman) för en teckningsreferens men glömde lägga till "blomma" och bara några få av resultaten som kom upp var remus lupin är så offended
8 jul, 2016 23:07 |
|
Frivolt
Elev |
ser på Hajen! Minns hur rädd jag var första gången jag såg den xD Nu är jag inte alls lika rädd hahah xD
8 jul, 2016 23:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen