@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Jag ska äta tacos ikväll! Det var jättelängesen jag gjorde det sist! MEN KOM HIT OCH BJU MIG!!! SERIÖST - GE MIG!! Hade jag inte druckit en öl till maten hade jag tagit bilen och kört till dig! 8 jul, 2016 19:05 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Jag ska äta tacos ikväll! Det var jättelängesen jag gjorde det sist! MEN KOM HIT OCH BJU MIG!!! SERIÖST - GE MIG!! Hade jag inte druckit en öl till maten hade jag tagit bilen och kört till dig! HAHA!! Jaaa, alltså kom hit ändå xD ta bussen ;D vars äre du bor? (du kan uggla om du inte vill skriva det här) 8 jul, 2016 19:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Jag ska äta tacos ikväll! Det var jättelängesen jag gjorde det sist! MEN KOM HIT OCH BJU MIG!!! SERIÖST - GE MIG!! Hade jag inte druckit en öl till maten hade jag tagit bilen och kört till dig! HAHA!! Jaaa, alltså kom hit ändå xD ta bussen ;D vars äre du bor? (du kan uggla om du inte vill skriva det här) Bor nära vasaplan! 8 jul, 2016 19:17 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Jag ska äta tacos ikväll! Det var jättelängesen jag gjorde det sist! MEN KOM HIT OCH BJU MIG!!! SERIÖST - GE MIG!! Hade jag inte druckit en öl till maten hade jag tagit bilen och kört till dig! HAHA!! Jaaa, alltså kom hit ändå xD ta bussen ;D vars äre du bor? (du kan uggla om du inte vill skriva det här) Bor nära vasaplan! Öst eller väst på stan? cooolt!1 x) Är du ensam eller äru med folk? 8 jul, 2016 19:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Jag ska äta tacos ikväll! Det var jättelängesen jag gjorde det sist! MEN KOM HIT OCH BJU MIG!!! SERIÖST - GE MIG!! Hade jag inte druckit en öl till maten hade jag tagit bilen och kört till dig! HAHA!! Jaaa, alltså kom hit ändå xD ta bussen ;D vars äre du bor? (du kan uggla om du inte vill skriva det här) Bor nära vasaplan! Öst eller väst på stan? cooolt!1 x) Är du ensam eller äru med folk? I stan! Hehe. Sambon är hemma 8 jul, 2016 19:21 |
|
Hemliga Ylvali
Elev |
jag tappade min mobil i toaletten.... fml
8 jul, 2016 19:22 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Jag ska äta tacos ikväll! Det var jättelängesen jag gjorde det sist! MEN KOM HIT OCH BJU MIG!!! SERIÖST - GE MIG!! Hade jag inte druckit en öl till maten hade jag tagit bilen och kört till dig! HAHA!! Jaaa, alltså kom hit ändå xD ta bussen ;D vars äre du bor? (du kan uggla om du inte vill skriva det här) Bor nära vasaplan! Öst eller väst på stan? cooolt!1 x) Är du ensam eller äru med folk? I stan! Hehe. Sambon är hemma Aha okeej Okey 8 jul, 2016 19:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Jag ska äta tacos ikväll! Det var jättelängesen jag gjorde det sist! MEN KOM HIT OCH BJU MIG!!! SERIÖST - GE MIG!! Hade jag inte druckit en öl till maten hade jag tagit bilen och kört till dig! HAHA!! Jaaa, alltså kom hit ändå xD ta bussen ;D vars äre du bor? (du kan uggla om du inte vill skriva det här) Bor nära vasaplan! Öst eller väst på stan? cooolt!1 x) Är du ensam eller äru med folk? I stan! Hehe. Sambon är hemma Aha okeej Okey Behändigt iaf x) 8 jul, 2016 19:30 |
|
Frivolt
Elev |
JAG HAR SÅ JÄKLA TRÅKIGT!!!
8 jul, 2016 19:48 |
|
Borttagen
|
Tog bussen till centrum och köpte veg-sushi
8 jul, 2016 20:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen