@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: VÄNTA KATTUGGLA ÄR BORTA VA NEJ NEEEEEEEEEEEEJ EDIT: OCH INSPIREDPSYCHO OCKSÅ VART TAR VÄRLDEN VÄGEN OCH WRETCH MED VAD MISSADE JAG UNDER TRE DAGAR UTAN INTERNET Att alla dessa plus hescually eller va hen hette försvann också! Well ibland händer inget och sen händer allt på en gång! hessactually också?? meh uggghhhh 8 jul, 2016 00:48 |
|
Beben
Elev |
8 jul, 2016 01:15 |
|
Borttagen
|
8 jul, 2016 02:10 |
|
Borttagen
|
lmao jag är den enda som är inloggad vad är mitt liv :-)
8 jul, 2016 03:38 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Obliviate_: Klaestron Åh, okej. Hoppas du kommer trivas. Har testat o jobba som PA men det var inte my cup of tea. Jobbar på äldreboende nu och det är mkt bättre. Hope so too! L items osäker på vad de förväntar sig av mig på besöket imorgon eller på introduktionen i helgen och nästa vecka . Kommer ju inte jobba med det här hela livet så hoppas det blir bra den här tiden Min erfarenhet är att du typ imorgon bara ska presentera dig o snacka över en kopp kaffe typ. Visa vem du är lixom, känna om ni har någon kemi. Intro ska du väll i det stora hela lära dig jobbet, brukarens behov o sådär. Visa att du vill och ta egna initiativ o fråga om det är något du kan göra om det är dötid så går det nog bra o försök prata med brukaren Okej
8 jul, 2016 06:42 |
|
Frivolt
Elev |
Det ösregnar ute och min katt ligger i mitt knä...... wtf? hur är det tänkt att jag ska kunna åka iväg nu?
Seriöst?! Kan ju inte ens resa på mig och vill inte gå ut! D: 8 jul, 2016 08:24 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Köpte precis mina Bring Me The Horizon-biljetter och tror jag ska explodera lite smått över hur taggad jag är inför den konserten
8 jul, 2016 09:12 |
|
Borttagen
|
Exakt nu skriver jag ett foruminlägg i en tråd som heter intresseklubben antecknar.
8 jul, 2016 10:01 |
|
Frivolt
Elev |
Är det nå fler som tagit bort sig än?
8 jul, 2016 12:03 |
|
introvertsaxofonist
Elev |
Fick mina nya brillor idag =)
"If you stand for equality, then you're a feminist. Sorry to tell you." - Emma Watson 8 jul, 2016 12:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen