@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
7 jul, 2016 19:47 |
|
Beben
Elev |
Saker jag har lärt mig om mig själv idag:
Jag är nog världens sämsta på att se på film ... Meep. Jag är hungrig HEEELA tiden Jag tycker om att läsa mugglis gamla NaNoWriMo-trådar. Liksom va, varför ens det är inte ens NaNo tider nu och jag använder inte informationen där till något speciellt ... Jag bara läser. XD 7 jul, 2016 20:13 |
|
AlexZz
Elev |
7 jul, 2016 20:18 |
|
Frivolt
Elev |
Vill göra en fan-video men vet inte hur man gör D:
it sucks 7 jul, 2016 21:26 |
|
Ginny00
Elev |
Om jag är ohälsosamt nyfiken och vill veta vad som fick en mängd mugglisar att radera sina användare igår, finns det någon tråd jag ska gå till??
7 jul, 2016 21:27
Detta inlägg ändrades senast 2016-07- 7 kl. 21:37
|
|
Klaestron
Elev |
Wohoooooh! Blev klar med outlines på Hogwarts vapensköld jag broderar, bild finns på min instagram (Klaestron)
7 jul, 2016 21:30 |
|
Frivolt
Elev |
Jag förlora massa tummar, hamnade före Vildvittra i tummelistan!
Och nu hamnade jag efter igen xD GAAH!!! 7 jul, 2016 22:01 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag förlora massa tummar, hamnade före Vildvittra i tummelistan! Och nu hamnade jag efter igen xD GAAH!!! Haha, förlorade en massa jag med Vi får väl tävla igen då "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 jul, 2016 22:13 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Jag förlora massa tummar, hamnade före Vildvittra i tummelistan! Och nu hamnade jag efter igen xD GAAH!!! Haha, förlorade en massa jag med Vi får väl tävla igen då Hahah Elelr hur - samma HHAHA vi får göra det 7 jul, 2016 22:15 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Jag förlora massa tummar, hamnade före Vildvittra i tummelistan! Och nu hamnade jag efter igen xD GAAH!!! Haha, förlorade en massa jag med Vi får väl tävla igen då Hahah Elelr hur - samma HHAHA vi får göra det Förlorade något sådant med, med tanke på alla som tog bort sig "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 jul, 2016 22:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen