@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Jag antar att det var svårt att välja VILKEN Pippi film som du skulle köpa, det finns ju så många bra! :o x)Skrivet av Beben: Skrivet av Vildvittra: * Jag fryser * Jag har på mig pyjamas * Jag sitter under en filt * Jag dricker te * Jag ser på Pippi på de sju haven Livet som vuxen Detta fick mig att vilja bli vuxen, men jag antar att livet är lite svårare än detta även när en blir äldre XD Absolut inte, det är såhär enkelt Nej, inte precis, men slutade jobbet tidigt och går sista dagen innan semestern imorgon I vuxenlivet kommer massa jäkla ansvar över pengar....... som idag köpte Pippi för helt egna pengar och ser på den nu 7 jul, 2016 16:39 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Vildvittra: Jag antar att det var svårt att välja VILKEN Pippi film som du skulle köpa, det finns ju så många bra! :o x) Skrivet av Beben: Skrivet av Vildvittra: * Jag fryser * Jag har på mig pyjamas * Jag sitter under en filt * Jag dricker te * Jag ser på Pippi på de sju haven Livet som vuxen Detta fick mig att vilja bli vuxen, men jag antar att livet är lite svårare än detta även när en blir äldre XD Absolut inte, det är såhär enkelt Nej, inte precis, men slutade jobbet tidigt och går sista dagen innan semestern imorgon I vuxenlivet kommer massa jäkla ansvar över pengar....... som idag köpte Pippi för helt egna pengar och ser på den nu Eller hur, förstår du vilka krångliga beslut jag får ta! Men jag gjorde det smart för fick både Pippi på d sju haven och Pippi på rymmen för 149 kr så jag är ekonomisk också "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 jul, 2016 16:43 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Det var ju jättesmart! Två Pippi filmer är alltid bättre än en, såklart! Och nu har du ju lite film att se på, medan du gör alla andra svåra vuxenval, som vilken film du ska köpa efter dessa! :oSkrivet av Beben: Skrivet av Vildvittra: Jag antar att det var svårt att välja VILKEN Pippi film som du skulle köpa, det finns ju så många bra! :o x) Skrivet av Beben: Skrivet av Vildvittra: * Jag fryser * Jag har på mig pyjamas * Jag sitter under en filt * Jag dricker te * Jag ser på Pippi på de sju haven Livet som vuxen Detta fick mig att vilja bli vuxen, men jag antar att livet är lite svårare än detta även när en blir äldre XD Absolut inte, det är såhär enkelt Nej, inte precis, men slutade jobbet tidigt och går sista dagen innan semestern imorgon I vuxenlivet kommer massa jäkla ansvar över pengar....... som idag köpte Pippi för helt egna pengar och ser på den nu Eller hur, förstår du vilka krångliga beslut jag får ta! Men jag gjorde det smart för fick både Pippi på d sju haven och Pippi på rymmen för 149 kr så jag är ekonomisk också 7 jul, 2016 16:49 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Vildvittra: Det var ju jättesmart! Två Pippi filmer är alltid bättre än en, såklart! Och nu har du ju lite film att se på, medan du gör alla andra svåra vuxenval, som vilken film du ska köpa efter dessa! :o Skrivet av Beben: Skrivet av Vildvittra: Jag antar att det var svårt att välja VILKEN Pippi film som du skulle köpa, det finns ju så många bra! :o x) Skrivet av Beben: Skrivet av Vildvittra: * Jag fryser * Jag har på mig pyjamas * Jag sitter under en filt * Jag dricker te * Jag ser på Pippi på de sju haven Livet som vuxen Detta fick mig att vilja bli vuxen, men jag antar att livet är lite svårare än detta även när en blir äldre XD Absolut inte, det är såhär enkelt Nej, inte precis, men slutade jobbet tidigt och går sista dagen innan semestern imorgon I vuxenlivet kommer massa jäkla ansvar över pengar....... som idag köpte Pippi för helt egna pengar och ser på den nu Eller hur, förstår du vilka krångliga beslut jag får ta! Men jag gjorde det smart för fick både Pippi på d sju haven och Pippi på rymmen för 149 kr så jag är ekonomisk också Eller hur! Det är skönt att du förstår mina svåra vuxenval O: Nu undrar jag dock hur flaskposten som Pippis pappa skickade kommer till Pippi? Visst kanske det kan gå strömmar dit med, men ända från Söderhavet? Plus alla reningsverk och andra saker som kana stoppa dem..... Pippis pappa är nog magiker xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 jul, 2016 16:54 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
7 jul, 2016 16:59 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Vildvittra: PIPPIS PAPPA ÄR HARRY POTTERSkrivet av Beben: Skrivet av Vildvittra: Det var ju jättesmart! Två Pippi filmer är alltid bättre än en, såklart! Och nu har du ju lite film att se på, medan du gör alla andra svåra vuxenval, som vilken film du ska köpa efter dessa! :o Skrivet av Beben: Skrivet av Vildvittra: Jag antar att det var svårt att välja VILKEN Pippi film som du skulle köpa, det finns ju så många bra! :o x) Skrivet av Beben: Skrivet av Vildvittra: * Jag fryser * Jag har på mig pyjamas * Jag sitter under en filt * Jag dricker te * Jag ser på Pippi på de sju haven Livet som vuxen Detta fick mig att vilja bli vuxen, men jag antar att livet är lite svårare än detta även när en blir äldre XD Absolut inte, det är såhär enkelt Nej, inte precis, men slutade jobbet tidigt och går sista dagen innan semestern imorgon I vuxenlivet kommer massa jäkla ansvar över pengar....... som idag köpte Pippi för helt egna pengar och ser på den nu Eller hur, förstår du vilka krångliga beslut jag får ta! Men jag gjorde det smart för fick både Pippi på d sju haven och Pippi på rymmen för 149 kr så jag är ekonomisk också Eller hur! Det är skönt att du förstår mina svåra vuxenval O: Nu undrar jag dock hur flaskposten som Pippis pappa skickade kommer till Pippi? Visst kanske det kan gå strömmar dit med, men ända från Söderhavet? Plus alla reningsverk och andra saker som kana stoppa dem..... Pippis pappa är nog magiker xD DUN DUN DUUUUN 7 jul, 2016 17:17 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Vildvittra: PIPPIS PAPPA ÄR HARRY POTTERSkrivet av Beben: Skrivet av Vildvittra: Det var ju jättesmart! Två Pippi filmer är alltid bättre än en, såklart! Och nu har du ju lite film att se på, medan du gör alla andra svåra vuxenval, som vilken film du ska köpa efter dessa! :o Skrivet av Beben: Skrivet av Vildvittra: Jag antar att det var svårt att välja VILKEN Pippi film som du skulle köpa, det finns ju så många bra! :o x) Skrivet av Beben: Skrivet av Vildvittra: * Jag fryser * Jag har på mig pyjamas * Jag sitter under en filt * Jag dricker te * Jag ser på Pippi på de sju haven Livet som vuxen Detta fick mig att vilja bli vuxen, men jag antar att livet är lite svårare än detta även när en blir äldre XD Absolut inte, det är såhär enkelt Nej, inte precis, men slutade jobbet tidigt och går sista dagen innan semestern imorgon I vuxenlivet kommer massa jäkla ansvar över pengar....... som idag köpte Pippi för helt egna pengar och ser på den nu Eller hur, förstår du vilka krångliga beslut jag får ta! Men jag gjorde det smart för fick både Pippi på d sju haven och Pippi på rymmen för 149 kr så jag är ekonomisk också Eller hur! Det är skönt att du förstår mina svåra vuxenval O: Nu undrar jag dock hur flaskposten som Pippis pappa skickade kommer till Pippi? Visst kanske det kan gå strömmar dit med, men ända från Söderhavet? Plus alla reningsverk och andra saker som kana stoppa dem..... Pippis pappa är nog magiker xD DUN DUN DUUUUN Wow O: Nu har vi avslöjat honom! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 jul, 2016 17:19 |
|
Frivolt
Elev |
Vars är Bearlindo
7 jul, 2016 17:35 |
L'Amour et Psyché
Elev |
Hur lyckas man med typ, nånting över huvud taget? Om någon vet nåt, do tell
7 jul, 2016 17:46 |
|
Borttagen
|
Var inte ens påtänkt för lägenheten jag intresseanmälde
7 jul, 2016 19:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen