@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Grattis! 7 jul, 2016 13:40 |
|
Beben
Elev |
7 jul, 2016 13:43 |
|
Tvilling
Elev |
Någon som vet vad som händer med magivärlden.se? Gone forever? Finns det något liknande?
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 7 jul, 2016 14:16 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Beben: Frivolt ber om ursäkt för alla meddelanden du kommer få av mig nu men du bad faktiskt om det XD MEN UGGLA PÅ!! DET E OKEJK! JUST SPAMMA MIG!! 7 jul, 2016 14:16 |
|
Klaestron
Elev |
Tack Magic Dragon och Kelpie!
Obliviate_ ja pa, har ju en provperiod från och med lördag
7 jul, 2016 15:28 |
|
Beben
Elev |
Plattat hår luktar gott ... Fattar inte varför det är väl bra bränt hår nästan ? eh
Nu ska jag fortsätta se på film!! 7 jul, 2016 15:51 |
|
potterflicka
Elev |
Åh, vad många det är som har tagit bort sina användare :-(
7 jul, 2016 15:53 |
|
Vildvittra
Elev |
* Jag fryser
* Jag har på mig pyjamas * Jag sitter under en filt * Jag dricker te * Jag ser på Pippi på de sju haven Livet som vuxen "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 jul, 2016 16:17 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Detta fick mig att vilja bli vuxen, men jag antar att livet är lite svårare än detta även när en blir äldre XD * Jag fryser * Jag har på mig pyjamas * Jag sitter under en filt * Jag dricker te * Jag ser på Pippi på de sju haven Livet som vuxen 7 jul, 2016 16:34 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Vildvittra: * Jag fryser * Jag har på mig pyjamas * Jag sitter under en filt * Jag dricker te * Jag ser på Pippi på de sju haven Livet som vuxen Detta fick mig att vilja bli vuxen, men jag antar att livet är lite svårare än detta även när en blir äldre XD Absolut inte, det är såhär enkelt Nej, inte precis, men slutade jobbet tidigt och går sista dagen innan semestern imorgon I vuxenlivet kommer massa jäkla ansvar över pengar....... som idag köpte Pippi för helt egna pengar och ser på den nu "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 jul, 2016 16:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen