@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: vilka var det som tog bort sig inatt? ;o Kattuggla och hessactually vad jag vet EDIT: Fan, Wretch också Inspired Psycho med. Alltså näeh, nu lämnar jag snart det här sjunkande skeppet jag med :c Mugglarportalen har gjort så mycket för mig, men det är ju trots allt människorna här som gjort det och inte bara sidan i sig. Dags för en ny kull att ta över kanske yeah. Känner det jag med. Menar, vill folk prata med mig kan dom alltid lägga till mig på facebook. Är inte så att jag gömmer mig så. Well, antingen dör sidan elr så kommer en ny kull skulle jag tro. Jag tror nog det. Minns att folk sade för länge sedan att sidan inte var som förut och att deras vänner blivit inaktiva. Det blir väl liksom en naturlig utveckling. Pallar nog inte ta bort min användare dock, vill fortfarande ha livlinan kvar. 7 jul, 2016 11:19 |
|
Magic Dragon
Elev |
7 jul, 2016 11:37 |
|
LolFeelings
Elev |
Bra sida vi har när alla förstår varför folk tar bort sig. Helt sjukt att inga konsekvenser uppstår för medlemmar som inte beter sig enligt reglerna. Och att sidan väldigt länge känts helt död från adminhållet också...
Känns onödigt att ta bort användaren däremot, det dödar lite tristess att gå in här och kolla in kaoset som uppstår ibland. Fast en period av inaktivitet skulle inte skada.
7 jul, 2016 11:57 |
|
Klaestron
Elev |
7 jul, 2016 12:51 |
|
Beben
Elev |
7 jul, 2016 13:04 |
|
Frivolt
Elev |
Åh grattis 7 jul, 2016 13:04 |
|
Obliviate_
Elev |
Grattis! Hoppas du kommer trivas
7 jul, 2016 13:09 |
|
Klaestron
Elev |
Beben, Frivolt, Obliviate_
Tack fina ni! Känner mig lite lugnare i själen nu och peppad, har närmare 200 h inbokat att jobba redan! Känns fantastiskt (Haha denna post involverar alla elevhemmen
7 jul, 2016 13:15 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Klaestron: Beben, Frivolt, Obliviate_ Tack fina ni! Känner mig lite lugnare i själen nu och peppad, har närmare 200 h inbokat att jobba redan! Känns fantastiskt (Haha denna post involverar alla elevhemmen vad ska du jobba som? ;o Pa? 7 jul, 2016 13:21 |
|
Magic Dragon
Elev |
7 jul, 2016 13:29 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen