Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
Frivolt: Du låter bara livet flyta på, var dig själv så kommer det någon plötsligt tillslut.. Försök att inte vara desperat.. ( om du letar hittar du inte det du söker, men låter du livet flyta på så kommer det fram tillslut) om du låterför desperat blir allt bara.. Dåligt...
( Sorry för mina antagligen dåliga råd, hoppas jag var till någon som helst hjälp) Lycka till ♥ 24 mar, 2013 20:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Hur träffar man någon?! Alltså hur gör man för att ens hitta nån? Hur hur hur?!?!? -.- Man känner i hjärtat att det är rätt person ♥ näää jag get inte xD.. Men alltså, hur hittar man denna person från första början? xD Jag vet inte? Man bara hittar rätt person.. 24 mar, 2013 20:29 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av viktor: Frivolt: Du låter bara livet flyta på, var dig själv så kommer det någon plötsligt tillslut.. Försök att inte vara desperat.. ( om du letar hittar du inte det du söker, men låter du livet flyta på så kommer det fram tillslut) om du låterför desperat blir allt bara.. Dåligt... ( Sorry för mina antagligen dåliga råd, hoppas jag var till någon som helst hjälp) Lycka till ♥ Ja, alltså det jobbiga är ju att jag typ ÄR desperat xD Jag försöker ju inte att verka desperat men jag äär ju det, och hittills har jag lixom inte träffat nån! Och folk brukar ju säga: du träffar nån när du minst anar det, leta inte... Meenee, hur slutar man va så desperat då? Gaah, blir galen Tack för råden ♥ 24 mar, 2013 20:36 |
|
Tuggrus
Elev |
Men att bara sitta och låta livet rulla på låter ju allmänt deprimerande.. waah..
"Åh kärlek, var inte kärlek menat som något enkelt att ge. När blev kärlek så svårt att få?" ♥ (Lasse Lindh works good with my feelings right now.. weehoo!) MUMS! 24 mar, 2013 20:50 |
|
Borttagen
|
Vill ni veta något crazy?? Jag satt och grät på rasten då en kille plötsligt sa till mig : snygg macka! Han är kär i mig (tror jag ) han plockar upp saker jag tappar, och kollar på mig ..
24 mar, 2013 20:53 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag vet hur det känns och känner verkligen medlidande med dig ♥ Skrivet av viktor: Frivolt: Du låter bara livet flyta på, var dig själv så kommer det någon plötsligt tillslut.. Försök att inte vara desperat.. ( om du letar hittar du inte det du söker, men låter du livet flyta på så kommer det fram tillslut) om du låterför desperat blir allt bara.. Dåligt... ( Sorry för mina antagligen dåliga råd, hoppas jag var till någon som helst hjälp) Lycka till ♥ Ja, alltså det jobbiga är ju att jag typ ÄR desperat xD Jag försöker ju inte att verka desperat men jag äär ju det, och hittills har jag lixom inte träffat nån! Och folk brukar ju säga: du träffar nån när du minst anar det, leta inte... Meenee, hur slutar man va så desperat då? Gaah, blir galen Tack för råden ♥ Vet att detta låter dumt, och jag fixar det inte, men försök med att konsentrerar dig på något annat, vet att det är svårt, men försök ♥ Det är väl det bästa för att dämpa frustrationen en smula Förstår det, försök att ägna dig åt något annat, men håll ögonen öppna Efter någon Ifall du vill prata mer, fråga mig mer eller bara prata ut dina känslor, tagga mig i den här tråden eller skicka mig en uggla, jag finns här om du behöver mig ♥ Ska stötta dig så mycket jag kan Lycka till ♥ 24 mar, 2013 21:02 |
|
Tuggrus
Elev |
Min ena crush är på andra sidan fucking jordklotet.. seriously.. och kommer inte få träffa honom förrän 8 April.. helt stört
Och den andra skiter totalt i mig.. orkar inte.. bwöaaah MUMS! 24 mar, 2013 21:09 |
|
Borttagen
|
Min crush ska flytta till Sthlm..
24 mar, 2013 21:11 |
|
Tuggrus
Elev |
24 mar, 2013 22:03 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av viktor: Skrivet av Frivolt: Jag vet hur det känns och känner verkligen medlidande med dig ♥ Skrivet av viktor: Frivolt: Du låter bara livet flyta på, var dig själv så kommer det någon plötsligt tillslut.. Försök att inte vara desperat.. ( om du letar hittar du inte det du söker, men låter du livet flyta på så kommer det fram tillslut) om du låterför desperat blir allt bara.. Dåligt... ( Sorry för mina antagligen dåliga råd, hoppas jag var till någon som helst hjälp) Lycka till ♥ Ja, alltså det jobbiga är ju att jag typ ÄR desperat xD Jag försöker ju inte att verka desperat men jag äär ju det, och hittills har jag lixom inte träffat nån! Och folk brukar ju säga: du träffar nån när du minst anar det, leta inte... Meenee, hur slutar man va så desperat då? Gaah, blir galen Tack för råden ♥ Vet att detta låter dumt, och jag fixar det inte, men försök med att konsentrerar dig på något annat, vet att det är svårt, men försök ♥ Det är väl det bästa för att dämpa frustrationen en smula Förstår det, försök att ägna dig åt något annat, men håll ögonen öppna Efter någon Ifall du vill prata mer, fråga mig mer eller bara prata ut dina känslor, tagga mig i den här tråden eller skicka mig en uggla, jag finns här om du behöver mig ♥ Ska stötta dig så mycket jag kan Lycka till ♥ Ska försöka! Jag behöver sluta tänka just nu lixom xD Men får väl försöka göra nått annat och jaa..är väl lättare sagt än gjort men försök kan man ju göra iaf! I will! Taack du ♥ 24 mar, 2013 22:11 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen